فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد؛

دستبرد ۶۶ هزار دلاری از خانه فوتسالیست معروف در قم

فرمانده انتظامی استان قم گفت:مجرمان به عنوان مدیر باشگاه بدنسازی از وضعیت مالی خوب و نگهداری دلارها اطلاع داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،سردار آقاخانی،فرمانده نیروی انتظامی استان قم اظهار کرد: با طرح شکایت برادر بازیکن سابق تیم ملی فوتسال کشور و عضو تیم باشگاهی فوتسال یکی از کشور‌های شرق آسیا در پلیس آگاهی استان قم، مبنی بر سرقت ۶۶ هزار و ۵۰۰ دلار از منزل وی، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قم قرار گرفت.

او افزود: شاکی اذعان کرد جهت حضور در منزلی فصلی، به همراه اعضای خانواده و دوستان خانوادگی منزل خود در قم را ترک و پس از بازگشت از مسافرت متوجه سرقت پول متعلق به برادرش می‌شود این در حالی است که در منزل مذکور هیچ‌گونه به‌هم‌ریختگی و یا تخریب قفل صورت نگرفته است.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تحقیقات پلیس ادامه داشت تا اینکه یکی از اعضای فامیل به عنوان مظنون شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از وی خواسته شد تا جهت ارائه توضیحات در مدت تعیین‌شده خود را به پلیس آگاهی استان معرفی کند.

سردار آقاخانی اضافه کرد: در ادامه با حضور نامبرده و در پی اظهارات ضد و نقیض وی، برابر هماهنگی‌های قضائی منزلش مورد بازرسی قرار گرفت و ۲ هزار و ۵۰۰ دلار مسروقه کشف شد.

او گفت: نامبرده دائماً اظهار بی‌اطلاعی از سرقت می‌کرد بنابراین موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت تا اینکه ردپای مدیر باشگاه ورزشی شاکی و همسرش به پرونده سرقت باز شد.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: با دستگیری افراد مذکور مشخص شد هر دو از سارقان سابقه‌دار هستند متهمان ابتدا قصد کتمان حقیقت داشته، اما با توجه به شواهد موجود سرانجام لب به اعتراف گشوده و اذعان داشتند از سال‌های گذشته به عنوان مدیر باشگاه بدنسازی شاکی فعالیت داشته و طی این مدت از وضعیت مالی خوب اعضای خانواده و نگهداری دلار در منزل وی اطلاع دارند.

سردار آقاخانی در خصوص نحوه سرقت افراد مذکور بیان داشت: متهم اصلی کلید منزل شاکی را از داخل خودرو وی خارج و در فرصتی مناسب کلید یدک تهیه و پس از اطلاع از خالی بودن منزل موصوف، نسبت به سرقت اقدام و برای گمراه کردن مأموران مقادیری از دلار‌ها را در پشت کولر فامیل شاکی مخفی کرده و مقادیری نیز به‌حساب همسرش واریز می‌کند.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه کلیه وجوه مسروقه کشف و تحویل مالباخته شده است، گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ش

سرقت از منزل فوتسالیست معروف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.