آیین معارفه سه معاون استاندار قم برگزار شد

سه معاون هماهنگی امور اقتصادی،توسعه مدیریت و منابع انسانی و سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در مراسمی معاونین هماهنگی امور اقتصادی، توسعه مدیریت و منابع انسانی و سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قم معرفی شدند.

در این مراسم غضنفری به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی، سلیمان پور به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و گروسی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی معرفی شدند.

استاندار تغییرات در حوزه مدیریت استان را برگرفته از آموزه‌های اخلاقی و انسانی دانست و گفت: مسئولیت امانتی از سوی پروردگار برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم است.

سرمست برگزاری همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری استان و همچنین انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۲ رویداد مهم و پیش روی استان عنوان کرد و گفت: در این دو رویداد مسئولان باید با روحیه همکاری و تعامل زمینه توفیق هر چه بیشتر استان را فراهم کنند.

وی هم افزایی مدیران و معاونان را کلید حل مشکلات دانست و گفت: مهمترین اولویت استان هماهنگی تمامی دستگاه‌ها برای رسیدن به نتایج مطلوب و رسیدن به اهداف عالیه نظام است.

غضنفری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این مراسم از هماهنگی کامل میان مدیران استان خبر داد و افزود: همایش معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری فصل نوینی در جذب سرمایه گذاران خواهد بود و قم را به عنوان مقصدی بی نظیر برای سرمایه گذاران معرفی خواهد کرد.

معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم امنیت را زیر ساخت تمامی امور دانست و گفت: باید با تصمیم سازی‌های به جا و به موقع و ایجاد امنیت پایدار زمینه پیشرفت هر چه بیشتر استان را فراهم کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هم در این مراسم از تشکیل شورای مشورتی در استانداری قم خبر داد و افزود: این شورا با بهره گیری از نظرات کارکنان استانداری برای رفع مشکلات و خدمت بهتر به کارکنان فعالیت خواهد کرد.

انتهای پیام/ش

سه معاون جدید استاندار قم تعیین شدند

برچسب ها: استانداری ، انتصابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار