هر روز با یک تعبیر خواب؛

دیدن خواب سقوط و افتادن چه تعبیری دارد؟

افتادن و زمین خوردن رخدادی است که همه ما آن را تجربه کردیم و دیدن این تجربه در عالم خواب تعابیر مختلفی دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، همه ما در طول عمر خود بار‌ها و بار‌ها و به دلایل مختلف افتاده و زمین خورده‌ایم. این اتفاق دردناک گاهی در عالم خواب نیز می افتد. خیلی از ما خواب پرت شدن، افتادن و یا سقوط از جایی را دیده ایم. شاید بد نباشد که بدانیم تعبیر آن چیست؟ 

تعبیر خواب افتادن از نگاه ابن سیرین

ابن سیرین گفته است: اگر کسی در خواب ببیند از جایگاهی بلند به زیر افتاده - چنان که می تواند از کوهی یا از بامی یا از دیواری باشد- دلیل بر این است که آرزویی در دل دارد که رسیدن به آن ممکن نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: تعبیر دیدن دریا در خواب چیست؟


مطیعی طهرانی افتادن از بلندی در خواب را نشانه ناکامی می‌داند. او معتقد است این ناکامی به ارتفاع محلی که از آن می‌افتیم، بستگی دارد و به معنای ناکامی در تحقق کلیه آرزو‌های نهانی ماست.

از نظر ابراهیم کرمانی اگر (کسی در خواب) ببیند که از کوه به زیر افتاد، دلیل این است که حالش بد شود و به قدر افتادن بر تن او رنج رسد.

تعبیر خواب افتادن از نگاه ابن سیرین

برخی از معبران غربی هم معتقدند دیدن خواب افتادن به این معنا است که به احتمال زیاد شما در بدن خود تغییراتی را تجربه کرده اید، به عنوان مثال افت فشار خون یا اسپاسم عضلانی. از نظر آن‌ها احساس سقوط عموماً نشانگر ترس از دست دادن امنیت یا رابطه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تعبیر خواب ، سقوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
S.s
۰۳:۱۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
دیدن مار درحال رفتن ازسوی من به سوی دیگر چه تعبیری دارد؟
آخرین اخبار