رئیس سازمان آتش نشانی زاهدان؛

آماده باش کامل آتش نشانان زاهدان در ایام محرم

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان از آماده باش کامل آتش نشانان زاهدان در ایام محرم برای تأمین ایمنی مراسم عزاداری خبر داد.

آماده باش کامل آتش نشانان زاهدان در ایام محرمخسرو سراوانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان ابا عبدالحسین(ع)، امسال نیز همانند سالهای گذشته سازمان آتش نشانی شهرداری زاهدان تمام تلاش خود را برای تأمین ایمنی مراسم عزاداری در ماه محرم به کار می‌گیرد.

خسرو سراوانی افزود:برای مقابله با حوادث احتمالی ، تعداد ۱۲ ایستگاه عملیاتی آتش نشانی و ۱۶۰ نفر آتش نشان در آماده باش کامل هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اعزام و استقرار نیرو با خودروهای اطفایی به محل‌های عزاداری و معابر پر ترافیک شهر را از دیگر اقدامات این سازمان در شب های محرم برشمرد و تصریح کرد: نیروهای عملیاتی آتش نشانی نیز به صورت مستمر به اماکن مذهبی سرکشی و بازدید ایمنی را انجام می دهند و این مهم از اقدامات پیشگیرانه سازمان آتش نشانی در این ایام است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری زاهدان به حضور و نظارت مستقیم مسئولان ، کارشناسان و فرماندهان در اماکن و مراسم عزاداری در دهه اول محرم اشاره و عنوان کرد: بازدید و استقرار نیروها و پوشش دهی ایمنی در اماکن از پیش تعیین شده و دیگر مکان‌های شلوغ در روزهای تاسوعا و عاشورا از دیگر خدمات این سازمان به عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) است.

سراوانی همچنین از شهروندان خواست که تا هنگام حضور در اماکن مذهبی و شرکت در مراسم سوگواری، همکاری بیشتری با مسئولان اماکن مذهبی و نیروهای امدادی به ویژه آتش‌نشانان داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه و آتش سوزی، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان با تماس با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی به سرعت خود و سایرین به خصوص کودکان، افراد سالخورده و بانوان را از محل حادثه دور کنند.

انتهای پیام/ع

۱۶۰ نفر آتش نشان در آماده باش کامل هستند

برچسب ها: آتش نشانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار