رسوایی جدید معصی علینژاد؛

از خانه ۲۱ میلیاردی در بروکلین تا قرارداد‌های رسمی با دولت آمریکا + فیلم

ویدئویی از اسناد و قرارداد‌های معصی علینژاد با دولت آمریکا و محل دقیق خانه ۲۱ میلیاردی او در بروکلین را مشاهده می‌کنید.

از خانه ۲۱ میلیاردی در بروکلین آمریکا تا قرارداد‌های رسمی با دولت آمریکا + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، معصی علینژاد مدت‌هاست که با تلاش برای فریب دختران و زنان ایرانی سعی در ترویج بی‌حجابی میان آن‌ها دارد تا با ایجاد تشویش و کم‌رنگ کردن اعتقادات مردم به اهداف شوم خود برسد.

پنجم فوریه این روزنامه‌نگار معاند، که تا پیش از این همواره خود را یک خبرنگار مستقل، غیر وابسته و حامی مردم ایران معرفی کرده بود، با مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا دیدار کرد تا پیمان‌های خود علیه ایران را محکم‌تر کنند، تلاشی بیهوده که هر بار آن‌ها را به کوچه‌ای بن‌بست در مسیر اهداف شیطانی و کینه‌ورزانه می‌رساند.


بیشتر بخوانید: #هزینه_مسیح/ علینژاد و نوچه‌هاش با وجود ادعای آزادی‌، خودشان اسیر پول‌اند


به تازگی ویدئویی از اسناد ارتباط مستقیم معصی علینژاد با دستگاه‌های جاسوسی و امنیتی آمریکا منتشر شده است که نشان می‌دهد معصی علینژادی که به گفته خودش در دوره مجلس هفتم لنگ هفت هزار تومان پول بوده حالا در خانه ۲۱ میلیاردی در بروکلین آمریکا زندگی می‌کند و به ریش فریب خوردگانش میخندد! اما سوال مهمی که اینجا مطرح می‌شود این است که معصی علینژاد این پول‌های هنگفت را از کجا آورده؟! بله درست حدس زدید از پروژه‌های ضد حجاب برای دختران و زنان ایرانی که خام صحبت‌های این مار خوش خط و خال می‌شوند، علینژاد نوچه‌هایش را قربانی پول‌های کثیفی می‌کند که از دولت آمریکا دریافت می‌کند. 

در ادامه ویدئویی از اسناد و قراردادهای معصی علینژاد با دولت آمریکا و محل دقیق خانه ۲۱ میلیاردی‌اش در بروکلین آمریکا را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۸:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
مرگ بر انگلیس
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۸:۱۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
اَللّهُمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ وَ اجْعَلْنا مِنْ خَیْرِ اَنْصارِهِ وَ اَعْوانِهِ وَ الْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ . لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
اسمش مسیح است یا معصی؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۵۴ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
اسمش معصومه ست
Austria
ناشناس
۰۳:۵۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Germany
ناشناس
۰۲:۱۵ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
.... بر سراین خائن پول دوست و پولیش ازراه نحس و نجاست بدست میاد. روزی طومار عمرش برچیده خواهد شد واز جایی خواهد خورد که در خواب هم ندیده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۳۲ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
هیچ کاری نمیتونه کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
بمیر مسیح وطن فروش
Sweden
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
ننگ بر وطن فروش علینژاد
Canada
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
چقدر ازش متنفرم مسیح علینژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
چندشه موهاش
Canada
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
بدجوری افسرده تشریف داری وطن فروش علینژاد
Canada
ناشناس
۲۰:۱۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
خوشحالی در درون است و بستگی به کاخ وووندارد .این خانم عقده ای است و عمگین .حتی ثروت باد اورده هم خوشحال اش نکرد .تنش از سر و صورت اش میبارد .نادان .احمق .جاهل این فسیل را باور میکنند
Canada
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
مردم بخاطر سرگرم شدن در سایت ها که بیشتر مطالب اش دورع .تهمت ووو است وقت برای تحقیق ندارند یا تنبلی میکنند .اگر نه راحت میشه پی برد که این خانم وطن فروش است و از دختران مایه میگذرد تا حقوق نجومی و تجملات داشته باشد .خود خانمها مقصرند که گول گرگ در لباس میش را میخورند
Canada
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
دانشمند را در بند میکنتد و این مترسک شالیزاز به این پست و مقام میرسانند .از خودتون بپرسید
Canada
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
اولین سوالی که مردم از خودشون کنند .چطور این عجوزه به اونجا رسیده .نابعه بود .یک روزنانگار در پتی چطور بهش کار .اقامت و خونه خوبان دادند .دیوانه هم متوجه میشه .جاسوس و خاین است .
Germany
علی
۱۹:۳۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
مارهاودیگر حیوانات روز قیامت از ما شاکی می شوند که چرا آنهاکه وجودشان براساس حکمت بوده وبرای طبیعت وبقای انسان مفید بوده با این موجودات بی خاصیت ومضر برای انسانیت مقایسه شده اند آنموقع ماچه جواب دازیم بدهیم ؟خداوکیلی این عجوزه که دیگر پا به سن گذاشته چه خط وخال زیبائی دارد لطف نموده رعایت حال حیوانات بی گناه را بنمائید وافراد کریه وجرثومه فساد را با آنها مقایسه نکنید دختران وزنان ایرانی باهوش ،تیز ،غیور والگوی حیا وعفت در جهان هستند فریب امثال این موجود ات کثیف وخود فروخته را نمی خورند
Canada
ناشناس
۱۹:۱۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
معلومه که جاسوس و خاین است .هر کس گول اش را بخورد .احمق و نادان است و دینا ندیده اند .ساده لوح و احمق اند .معلومه مار کبرا خوش و خط و خال است .
Iran (Islamic Republic of)
همشهری
۱۸:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
نکبت چقدر هم زشته
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۳:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
لایک
Canada
علی
۱۷:۴۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
کلینتون هیلاری گفت ی
:بک مامور امنیتی همیشه امنیتی میمونه
پمپو رییس CIA بوده بیخودی با این دیدار نکرده
ساده لوح اونهایی که حرفش را گوش میدن
Iran (Islamic Republic of)
سعید نعمتی
۱۷:۳۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
این فرد حرام لقمه با بازی دادن جوانان بی گناه ما انها را به یک عامل برای پیشرفت خود تبدیل کرده است .عمر زندگی این حرام لقمه ها کوتاه است چون طرف بازی انها دولت تروریستی امریکاست که بعید نیست چند روز دیگر این مزدور را به خاطر نا کار امدی به قتل برسانند تا با احساسات و افکار عمومی بازی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
اونوقت خواهرش مصاحبه ميکنه ما دوست داريم برگرده.اون مسيحي که ما ياد داريم نيستش.واقعا تاسف داره.تا چه حد خيانت به وطن بد بخت بازيچه بيگانه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
چقدر قیافش کریه
South Africa
حسام
۱۴:۱۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
مصی پولینژاد، در ایران دخترها را تحریک میکنه که بی حجاب برن توی خیابان و دستگیر بشن تا خودش در آمریکا پول دربیاره، یعنی بیزینس این آدم همینه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
بیزینس خبیث شیطان نژاد تبلیغات برای فحشا است بی حجابی مساوی با فحشااست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
اسم معصی چقدر بهش میاد یعنی عصیانگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
براش متاسفم چون آخرش در تنهایی و ننگ خیانت به مردم کشورش دق میکنه و میمیره . مگه تا کی پول و ثروت میتونه اونو خوشحال کنه . خوشگذرونی تو این دنیا فقط چند سالی دوام داره آخرش مرگه و حساب . بیچاره روزی رو میبینم که داره اشک حسرت میریزه که اون موقع دیر شده.
آخرین اخبار