آمار مدیران زن در کشور؛ بوشهر صدرنشین است

گزارش معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری نشان می‌دهد که استان بوشهر از نظر انتصاب مدیران زن رتبه نخست را در کشور دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری اعلام کرد: تعداد مدیران زن در همه سطوح از ۱۳/۷ درصد در سال ۱۳۹۶ به ۱۸/۶ درصد در سال ۹۸ افزایش یافته و به طور کل انتصاب مدیران زن در دو سال اخیر شاهد افزایش ۳۶ درصدی بوده است.

آمار مدیران زن در کشور؛ بوشهر صدرنشین است

این گزارش حاکی است تعداد مدیران زن در استانداری از ۶/۲ درصد در سال ۹۶ به ۹/۲ درصد در حال حاضر افزایش یافته و در مجموع شاهد افزایش  ۴۸/۷ درصدی انتصاب مدیران زن در استانداری، فرمانداری و بخشداری‌ها در دو سال اخیر بوده ایم.

آمار مدیران زن در کشور؛ بوشهر صدرنشین است

مقایسه میان مدیران عالی، میانی و پایه در دو سال اخیر نشان می‌دهد که تعداد زنان در بخش مدیران عالی از ۲/۵ به ۵/۵ درصد، در بخش مدیران میانی از ۶/۹ درصد به ۹/۳ درصد و در بخش مدیران پایه از ۱۶/۹ درصد به ۲۳ درصد رسیده است.

جدول دیگری که نمایشگر درصد مدیران استانداری‌ها و مدیران کل دستگاهی زن در استان‌های کشور است نشان می‌دهد، کمترین میزان انتصاب مدیران زن در استان قم و بیشترین آن‌ها در استان بوشهر بوده است.

آمار مدیران زن در کشور؛ بوشهر صدرنشین است

بعد از بوشهر به ترتیب استان‌های گیلان، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، البرز، سمنان و لرستان بیشترین انتصابات مدیران زن را به خود اختصاص داده اند.

بعد از استان قم، استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان رضوی و اصفهان نیز کمترین میزان انتصابات را داشته اند.

انتهای پیام/ک

بوشهر در صدر انتصاب مدیران زن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.