سرویس‌دهی اتوبوسرانی اصفهان به دویست هيئت عزاداری امام حسین (ع)

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: امسال دویست هیئت عزاداری امام حسین (ع) بیش از دو هزار و ۵۰۰ سرویس تقاضا کردند که پیش بینی می‌شود تا پایان دهه اول محرم به دو هزار و ۷۰۰ سرویس برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: امسال دویست هیئت عزاداری امام حسین (ع) بیش از دو هزار و ۵۰۰ سرویس تقاضا کردند که پیش بینی می‌شود تا پایان دهه اول محرم به دو هزار و ۷۰۰ سرویس برسد.

قدرت افتخاری افزود: سرویس دهی به هیئت‌های عزاداری شهر در دهه نخست ماه محرم با ۳۰ دستگاه اتوبوس آغاز و تا روز تاسوعا و عاشورای حسینی به ۳۵۰ دستگاه اتوبوس افزایش می‌یابد ودر این دو روز به صورت ویژه از صبح تا شب سرویس‌دهی انجام می‌شود.

افتخاری با بیان اینکه هر هیئت عزاداری می‌توانداز سه دستگاه اتوبوس استفاده کند افزود: نرخ سرویس‌دهی دربستی هر دستگاه اتوبوس در شهر اصفهان ۲۵۰ هزار تومان است که با توجه به تخفیف ویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان در ایام محرم برای مشارکت در برگزاری مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) حدود یک سوم این مبلغ (۹۰ هزار تومان) از هیئت‌ها دریافت می‌شود.

انتهای پیام/م

 

سرویس‌دهی ویژه اتوبوسرانی اصفهان به هیئت‌های مذهبی

برچسب ها: اتوبوسرانی ، محرم98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.