فتاحی: قانون ۹۰ به ۱۰ در دربی انجام می‌شود/ به دلیل مسابقات والیبال تاریخ شهرآورد پایتخت عوض شد

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال باید بلیت فروشی دیدار مقابل پرسپولیس را به صورت ۹۰ به ۱۰ رعایت کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص واگذاری بلیت فروشی به باشگاه‌های لیگ برتری گفت: چند سال پیش باشگاه‌هایی مثل تراکتور، ذوب آهن و ... بلیت فروشی را خودشان انجام می‌دادند و از ۲ سال پیش به طور کامل این موضوع به باشگاه‌ها واگذار شد و باید حالا بلیت فروشی به صورت الکترونیکی انجام شود.

او افزود: امسال همه باشگاه‌ها همکاری کردند. بلیت فروشی الکترونیکی اتفاق بزرگی است که در ۳۰ سال گذشته انجام نشده بود. تجهیز ورزشگاه‌ها را در ایران انجام دادیم و به همین دلیل لیگ را با یک ماه تاخیر آغاز کردیم. سیستم جدید است و باید در ادامه رفته رفته پیشرفت کند.


بیشتر بخوانید: فتاحی: برای هیچ بازی بلیت کاغذی وجود نخواهد داشت/ در هفته‌های آغازین لیگ از هواداران انتظار صبر و تحمل داریم


مدیر برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص تاریخ بازی شهرآورد پایتخت عنوان کرد: طبق پیش‌بینی و جدولی که پیش از آغاز لیگ داشتیم،۵ برنامه برای برگزاری مسابقات در نظر گرفتیم و برای باشگاه‌ها ارسال کردیم. پیش‌بینی ما برای برگزاری شهرآورد تاریخ ۲۷ یا ۲۸ شهریور ماه بود، اما در آن تاریخ‌ها ورزشگاه آزادی به دلیل مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ برای والیبال پر شده بود.

او افزود: تاریخ بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان هم به همین دلیل به روز دوشنبه منتقل شد که با مسابقات والیبال تداخل نداشته باشد. استقلال میزبان دربی است. اکنون که زیرساخت‌ها فراهم است، ۱۰ درصد گنجایش ورزشگاه باید به پرسپولیس و ۹۰ درصد آن به استقلال اختصاص پیدا کند. این موضوع به باشگاه‌ها ابلاغ شده و مجری این کار باشگاه استقلال است و باید این کار را انجام دهد.

فتاحی در خصوص انجام این قانون برای باشگاه‌های کم طرفدرای مثل پیکان و سایپا نیز عنوان کرد: این باشگاه‌ها هم باید از این قانون تبعیت کنند. سیاست باشگاه‌ها در چگونگی انجام دادن این اقدام دخیل است.

فتاحی بیان کرد: با چیزی که مد نظر ما است فاصله داریمم. ورزشگاه یادگار امام تبریز به طور کلی تغییر کرد و مجهز شد، البته باید کامل‌تر هم شود.


بیشتر بخوانید: تنها ۴ ورزشگاه آماده برگزاری دیدار‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران هستند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار