برگزاری اردو‌های جهادی در مناطق محروم ریگان

کاروان جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان برای رسیدگی به مردم مناطق محروم راهی ریگان شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،کاروان اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز برای ارائه خدمات به مناطق محروم ریگان رفتند.

بارونی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ضمن قدردانی از حرکت ارزشمند دانشجویان، از آنها خواست ضمن تکریم مردم مناطق محروم برای فرهنگ سازی در این مناطق تلاش کنند.

 اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، در بازه زمانی، پانزده تا بیست و سوم شهریور ماه جاری در مناطق سرزه و کوشا از توابع محروم شهرستان ریگان استان کرمان برگزار می‌شود.

کاروان جهادی اعزامی دانشگاه، متشکل از چهل و سه نفر دانشجوی دختر و بیست و سه نفر دانشجوی پسر از رشته‌های مختلف به ارائه خدمات رایگان پزشکی، دندانپزشکی، مامایی، پرستاری، آموزش بهداشت و فرهنگی می‌پردازد.

همچنین با هماهنگی‌های انجام شده یک دستگاه کامیونت دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک دستگاه کامیونت دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی بم به این مناطق اعزام می‌شود و به دلیل وجود نداشتن راه دسترسی مناسب به منطقه کوشا برای این منطقه یک دستگاه یونیت سیار دندانپزشکی نیز تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ی

تلاش دانشجویان جوان برای رفع محرومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار