انتخابی جام ملت‌های فوتبال اروپا؛

پرتغال در اندیشه فرار از منطقه خطر/ جدال فرانسه، ترکیه و ایسلند برای صدرنشینی

رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های فوتبال اروپا امشب (شنبه) با برگزاری ۷ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ امشب هم شاهد برگزاری ۷ دیدار در گروه‌های اول، دوم و هشتم خواهد بود. این رقابت‌ها در گروه‌های مختلف در ۲ شب گذشته پیگیری شده است و امشب هم پرونده یک دور کامل آن بسته می‌شود.

پرتغال در اندیشه خروج از منطقه خطر / جدال فرانسه ، ترکیه و ایسلند برای صدرنشینی

گروه A

تیم‌های ملی فوتبال انگلیس، جمهوری چک، کوزوو، مونته نگرو و بلغارستان تیم‌های حاضر در این گروه هستند. سه شیر‌ها در این گروه تنها ۲ بازی انجام داده اند، اما با ۶ امتیاز صدرنشین هستند، پس از آن‌ها هم تیم‌های ملی فوتبال جمهوری چک و کوزوو به ترتیب با ۶ و ۵ امتیاز حضور دارند. نکته جالب اینجا است که تیم‌های دوم و سوم هر کدام سه بازی انجام داده اند. تیم‌های ملی فوتبال مونته نگرو و بلغارستان هم در این گروه با ۴ بازی و تنها ۲ امتیاز از قعر نشینان هستند.

کوزوو و جمهوری چک نخستین دیدار این گروه را امروز برگزار می‌کنند که از اهیمت زیادی برخوردار است، اما مهم‌ترین بازی بدون شک برای شاگردان ساوتگیت در تیم ملی انگلیس خواهد بود که باید با بلغارستان رو به رو شوند. آن‌ها که یکی از بزرگترین غایبان یورو قبلی بودند می‌خواهد با اقتدار به این رقابت‌ها برسند.

برنامه رقابت‌های گروه A

  • کوزوو – جمهوری چک (۱۷:۳۰)
  • انگلیس – بلغارستان (۲۰:۳۰)

پرتغال در اندیشه خروج از منطقه خطر / جدال فرانسه ، ترکیه و ایسلند برای صدرنشینی

گروه B

تیم‌های ملی فوتبال اوکراین، پرتغال، لوگزامبورگ، صربستان و لیتوانی تیم‌های حاضر در این گروه هستند. اوکراینی‌ها با ۱۰ امتیاز در ۴ بازی عملکرد خوبی داشته اند و صدرنشین هستند. پس از آن‌ها هم لوگزامبورگ و صربستان با ۴ و ۳ بازی موفق به کسب ۴ و ۳ امتیاز شده اند.

قهرمان دوره قبلی یورو هم یعنی یاران رونالدو با ۲ بازی و ۲ امتیاز تیم چهارم این گروه هستند. لیتوانی در ۳ بازی که انجام داده تنها یک امتیاز گرفته است. نخستین بازی این گروه هم امروز میان تیم‌های لیتوانی قعرنشین و اوکراین صدرنشین خواهد بود. لیتوانی در صورت نتیجه‌ای غیر از برد کارش بسیار سخت می‌شود و اوکراین هم در صورت پیروزی می‌تواند از حالا حضورش در یورو را قطعی بداند.

دیگر دیدار این گروه را تیم‌های ملی فوتبال صربستان و پرتغال برگزار می‌کنند. این دیدار بسیار حساس و جذاب خواهد و بود و ۲ تیم برای باقی ماندن در کورس باید برنده این بازی باشند.

برنامه دیدار‌های گروه B

  • لیتوانی – اوکراین (۲۰:۳۰)
  • صربستان – پرتغال (۲۳:۱۵)

پرتغال در اندیشه خروج از منطقه خطر / جدال فرانسه ، ترکیه و ایسلند برای صدرنشینی

گروه H

تیم‌های ملی فوتبال فرانسه، ترکیه، ایسلند، آلبانی، مولداوی و آندورا ۶ تیم حاضر در این گروه هستند. فرانسوی‌ها، ترک‌ها و ایسلندی‌ها رقابت حساسی دارند و هر سه تیم در ۴ بازی گذشته موفق به کسب ۹ امتیاز شده اند. آلبانی هم با ۶ امتیاز تیم چهارم است و مولداوری و آندورا هم با ۳ و بدون امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

برنامه دیدار‌های گروه H

  • ایسلند – مولداوی (۲۰:۱۵)
  • فرانسه – آلبانی (۲۳:۱۵)
  • ترکیه – آندورا (۲۳:۱۵)

بیشتر بخوانید:

رکوردشکنی کوالیارلا در تیم ملی ایتالیا

آلمان دقیقه ۹۰ فاتح نبرد جذاب با هلند شد/پیروزی بلژیک و لهستان مقابل حریفان

پیروزی ایتالیا با درخشش جوانان/ عبور اسپانیا از نروژ در گام نخست


انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار