اخبار حوادث امروز پانزدهم شهریور ماه ۹۸؛

کشف ۸ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت مغازه در آبادان

مهم‌ترین حوادث امروز (پانزدهم شهریور سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه پانزدهم شهریور ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان آبادان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات فنی و گشت زنی‌های هدفمند سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۸ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

سرهنگ تقی زاده گفت:نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی برای تامین نظم و امنیت شهروندان مجاهدانه تلاش خواهد کرد و در این راستا اجازه جولان و خودنمایی به هیچ مجرم و تبهکاری را نخواهد داد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حفاظ و قفل ضد دیلم
۲۰:۴۹ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸
تنها راه غیر ممکن کردن ورود دزدانی که از درب وارد میشن، نصب قفل هوشمند ضد دیلم هستش که بدون هیچ اما و اگری، ورود دزدان از درب را غیر ممکن میکنه و همچنین تنها راه پیشگیری از ورود سارقینی که از بالکن، نورگیر، پاسیو و پنجره ها وارد میشوند، نصب نصب حفاظ ضد دیلمی است که مطلقا قابلیت جک اندازی و تخریب با انبر قفلی را نداشته باشد.