جنیدی: شاخص‌های کشور رو به مثبت شدن است

معاون حقوقی رئیس جمهوری گفت: نرخ ارز تثبیت نسبی پیدا کرده و این امیدواری وجود دارد که رونق بیشتری در کشور و به ویژه در استان کرمانشاه اتفاق بیفتد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهوری روز جمعه در ادامه سفر ۲ روزه خود به استان کرمانشاه با حضور در شهرستان پاوه و در دیدار با ماموستا مُلا قادر قادری امام جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه اﯾﺮان ﺟﺰء ﮐﺸﻮرﻫﺎﯾﯽ اﺳﺖ ﮐﻪ اﻗﻮام و ادیان ﻣﺨﺘﻠفی با اتحاد در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند، افزود: ایران تعلق به یک دین و قوم ندارد و در طی هزاران سال گذشته همین بوده و همینطور هم باقی می‌ماند.

او با بیان اینکه همه مردم ایران با هر دیدگاهی به این خاک احساس تعلق دارند، خاطرنشان کرد: هر شرایطی که در طول تاریخ در کشور پیش آمده مردم تصمیمشان همین بوده و این تصمیم برای این است که در عمق وجدان مردم مجموعه مرجعی این موضوع را نهادینه کرده اند و این وجدان از فکر علما و پیشینیان آگاه باقی مانده و سرمایه کشور و ملت شده است.

 جنیدی با اشاره به اینکه اگر مشکل تنزل ارزش پول کشور، در هر جایی از دنیا رخ می‌داد ممکن بود خیلی اتفاقات دیگری بیفتد، عنوان کرد: مردم ایران معتقدند هر مشکلی که در درون کشور داریم باید از خطر بیرون احتراز کنیم و به همین دلیل است که مردم در این شرایط که کشور از هر طرف در مضیقه است صبورانه و نجیبانه تحمل میکنند و علاوه بر این، به دنبال راه‌هایی برای بیرون رفتن از این مضیقه‌ها هستند.

معاون حقوقی رئیس جمهوری با اشاره به اهمیت مصلحت گرایی، عنوان کرد: وجود جناح و حزب‌های مختلف هیچ ایرادی ندارد و این موضوع در همه جای دنیا نیز وجود دارد، ولی در نهایت مصلحت کل کشور باید مقدم بر همه مسائل باشد.

جنیدی با اشاره به پروژه‌های انجام شده در شهرستان پاوه نیز گفت: دولت به دنبال رضایت تمام مردم کشور است، ولی در این دوره توجه ویژه‌ای نسبت به مسایل و تامین رضایت صاحبان ادیان و اقوام مختلف معطوف داشت.

او با بیان اینکه تلاش داریم مسئله مرز پاوه رسمی شود تا مردم از این ظرفیت بهره‌مند شوند، در خصوص معضل بیکاری نیز افزود: طبق آمار، سال گذشته نرخ بیکاری سه درصد کاهش یافته و امیدواریم این اتفاق با قدرت بیشتری در سال جاری نیز پیش رود.

ماموستا مُلا قادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه نیز در این جلسه، مصلحت گرایی را مقدم بر حزب و جناح دانست، گفت: ملاک انتخاب مسئولین باید تخصص و توانایی باشد نه اینکه فرد متعلق به چه حزب، جناح و مذهبی است.

لازم به ذکر است در این جلسه معاونین و مدیران معاونت حقوقی رئیس جمهور، حاتمی معاون اقتصادی استانداری، رستمی مدیرکل امور بانوان و ایده پور فرماندار پاوه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/پ

سفر معاون حقوقی رئیس جمهور به پاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار