هشدار رییس پلیس راهور لرستان به موتور سواران مزاحم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان به موتور سواران مزاحم هشدار توقیف و اعمال قانون داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: رانندگان در دهه نخست محرم از ساعت ۲۰ شب از سفر‌های غیرضروری درون شهری خودداری کنند.

وی افزود: رانندگان در دهه نخست محرم از ساعت ۲۰ شب از سفر‌های غیرضروری درون شهری خودداری کنند.

چغلوند در ادامه تصریح کرد: ضمن قبولی عزاداری‌ها و عرض تسلیت به آحاد مردم شریف لرستان، در دهه نخست محرم محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهر‌های استان اعمال شده که رانندگان موظف به رعایت آن می‌باشند.

وی افزود: با توجه به گستردگی جمعیت و حضور پرشور مردم در مراسم‌های عزاداری سطح شهر‌های استان، لزوم توجه به رعایت برخی نکات و همکاری با پلیس راهور الزامی است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان تصریح کرد: رانندگان از سفر و تردد از ساعت ۲۰ الی ۲۴ در هسته‌های مرکزی شهر و خیابان‌های اصلی خودداری نموده و از مسیر‌های ساحلی و ۶۰ متری و خیابان‌های کم تردد عبور کنند.

سرهنگ چغلوند ادامه داد: خودرو‌هایی که بخواهند از کنار و یا میان دسته‌ها و هیات‌های عزاداری عبور کنند با اعمال قانون پلیس راهور مواجه خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه اکثر مردم در این ایام، البسه تیره به تن دارند، لذا لازم است رانندگان توجه به جلو داشته باشند که حادثه‌ی منجر به تصادف با افراد صورت نگیرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان همچنین گفت: موتور سیلکت‌سوارانی که بخواهند موجبات مزاحمت برای مردم عزادار و هیات‌های عزاداری را مبادرت کنند با توقیف موتور و اعمال قانون پلیس روبرو خواهند شد.

سرهنگ چغلوند همچنین اظهار داشت: مردم با خودرو‌های امدادی (پلیس، آمبولانس، آتش‌نشانی ) در این ایام همکاری کنند که بتوانند به ماموریت‌های خود در اسرع وقت رسیدگی کنند.

وی تاکید کرد: تمام شهر‌های استان زیر چتر ایمنی ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام/م

هشدار رییس پلیس راهور لرستان به موتور سواران مزاحم توقیف و اعمال قانون

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.