بهره برداری از ۵ طرح ورزشی در مدارس استان همدان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت : ۵ طرح ورزشی و بهداشتی با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال در مدارس استان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ۵ پروژه ورزشی در مدارس استان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عبدالله جعفری، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان گفت: سالن ورزشی آموزشگاه شهید مدرس تجرک به مساحت ۷۰۰ متر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال از جمله طرح هایی بود که برای استفاده دانش آموزان بخش پیشخور به بهره برداری رسید.

او با بیان این که زمین چمن مصنوعی شهر صالح آباد به مساحت ۱۳۴۴ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات اداره کل نوسازی مدارس استان به بهره برداری رسیده است اضافه کرد: زمین این  طرح خیری است را خانواده‌های عسگری و قدیمی اهدا کرده اند.

جعفری با اشاره به افتتاح زمین چمن مصنوعی هنرستان فنی امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد ادامه داد: این زمین ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی راه اندازی شده است.

او با بیان این که اولین اتاق درس تربیت بدنی استان در سازه مدرسه برای استفاده دانش آموزان شهر ازندریان با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید افزود: سالن جلسات مجتمع ورزشی برنا شهر همدان نیز از دیگر طرح هایی است که مزین به نام "شهدای دانش آموز ورزشکار" با مساحت ۲۵۰ متر مربع و ظرفیتی بالغ بر ۵۰ نفر با اعتباری بیش از یک میلیارد ریال افتتاح شده است.

انتهای پیام/ ش

بهره برداری از ۵ طرح  ورزشی و بهداشتی با اعتباری بیش از ۱۵ میلیارد ریال در مدارس استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.