بیرانوند مقابل نفت آبادان بازی می‌کند

دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ابتدا در ترکیب تیمش مقابل صنعت نفت آبادان بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان دوشنبه ۲۵ شهریور در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

گابریل کالدرون درصدد است تا در این مسابقه از علیرضا بیرانوند، دروازه بان ملی پوش خود استفاده کند و این بازیکن گزینه اول سرخپوشان برای حضور درون دروازه است. همچنین در حالی که بیان شده بود او محروم است و نمی‌تواند در این مسابقه حضور داشته باشد، اما بیرانوند مشکلی ندارد و از ابتدا رو در روی شاگردان درگان اسکوچیچ بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: قراردادم با پرسپولیس را ۴ سال دیگر تمدید کردم/ برخی افراد با محروم کردن من می‌خواهند نتیجه بگیرند


لازم به ذکر است، به دلیل فیلمی که پس از دیدار پرسپولیس و تراکتور از علیرضا بیرانوند منتشر شده بود، برخی‌ها بیان کرده بودند که این بازیکن محروم می‌شود که البته این موضوع تکذیب شد و او با صلاحدید کادرفنی مشکلی برای بازی با نفت آبادان ندارد.

پرسپولیسی‌ها برای دیدار با زردپوشان برزیلی محرومی ندارند، اما کمال کامیابی نیا مصدوم است و به طور قطع به این بازی نخواهد رسید. البته وضعیت محمد انصاری هم برای حضور در این مسابقه مبهم است.


بیشتر بخوانید: برنامه تمرین پرسپولیسی‌ها اعلام شد


گفتنی است، شاگردان کالدرون با ۳ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ نوزدهم قرار دارند و فاصله شان با صدر ۳ امتیاز است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار