راحتی مردم در بیداری و هوشیاری پلیس است / انقلاب اسلامی ما پرتوی از انقلاب عاشورا است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: انقلاب اسلامی ما پرتوی از انقلاب عاشورا است.

راحتی مردم در بیداری و هوشیاری پلیس است / انقلاب اسلامی ما پرتوی از انقلاب عاشورا استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در جمع کارکنان انتظامی استان زنجان با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) با اشاره به نقش کار جمعی در موفقیت ماموریت‌ها  گفت: خدمت به مردم و تلاش برای فراهم کردن محیطی امن توام با آرامش افتخاری برای کارکنان نیروی انتظامی است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط فرماندهی انتظامی استان زنجان در سطح کشور خاطر نشان کرد: با تلاش‌های فرماندهی انتظامی استان زنجان از لحاظ شاخص‌های امنیتی و کاهش جرایم در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

او با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی چشمان بیدار ملت هستند و شبانه روز برای امنیت مردم تلاش می‌کنند، افزود: نیروی انتظامی در قلب مردم جای دارد و رضایت مندی مردم رضایت مندی خداوند متعال را از زحمات شبانه روزی عزیزان نیروی انتظامی به دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به اینکه خدمت به اسلام و مسلمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین افتخار است  افزود: راحتی مردم در بیداری و هوشیاری پلیس است و پلیس به عنوان چشمان بیدار ملت شبانه روزی تلاش می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم است تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی افتخار سربازی ولایت را دارند که یک افتخار بزرگ برای پلیس است.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی پلیس در ایام تعطیلات، غم و شادی مردم، ایام سوگواری و ... گفت: در تمامی شرایط زندگی امنیت لازم و ضروری است و پلیس با از خود گذشتگی و در ایام مختلف سال در همه شرایط به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به رموز موفقیت‌های پلیس در جامعه بیان داشت: تلاش برای رضای خداوند، تبعیت سیستماتیک از سلسله مراتب فرماندهی، نصرت پروردگار و همراهی خانواده کارکنان از رموز موفیت‌های نیروی انتظامی در ماموریت‌ها است.

او با اشاره به نقش خانواده کارکنان پلیس در انجام ماموریت‌های پلیسی گفت: همسران و فرزندان کارکنان پلیس با صبر و بردباری و پشتیبانی روحی و معنوی خود در ثواب خدمت رسانی به مردم شریک هستند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی حضور به موقع پلیس درصحنه ورسیدگی به موقع به مسائل ومشکلات انتظامی مردم را در ارتقاء احساس امنیت و اعتماد عمومی بسیار مهم وتاثیرگذار دانست وبیان داشت: مردم نیروی انتظامی را امین خود دانسته و به آن اعتماد دارند.

او با اشاره به عمق کینه دشمن در واقعه عاشورا افزود: مقاومت در برابر ظلم و ستیز و بی عدالتی، مطلوب و منطق عقلای جهان بشریت است و متاثر از مکتب عاشورا است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما پرتوی از انقلاب عاشورا است، گفت: چهل سال ایستادگی در مقابل دشمنان منطق ظلم ستیزی و عدالت خواهی ما را به دنیا صادر کرده است.

خاتمی با تاکید بر اینکه اسرائیل غاصب به عنوان چهارمین ارتش جهان ۳۳ روز نتوانست در برابر مقاومت دوام بیاورد افزود: هزینه مقاومت عزت است و هزینه عقب نشینی ذلت و نکبت است.
 
انتهای پیام/ن
 

صحبت های نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه  در جمع کارکنان انتظامی استان زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.