صادرات ۷۰۰ تنی بزرگترین کارخانه صنایع تبدیلی کشور به اروپا و آسیا

بزرگترین کارخانه صنایع تبدیلی کشور در زرندیه ۷۰۰ تن محصول به اروپا و آسیا صادر کرد.

صادرات ۷۰۰ تنی بزرگترین کارخانه صنایع تبدیلی کشور به اروپا و آسیافهیمی پور مدیر عامل بزرگترین واحد فرآوری و بسته بندی محصولات کشاورزی وغذایی در شهرستان زرندیه استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این واحد سال گذشته ۷۰۰ تن محصول به ارزش ۳۰۰ هزار دلار به کشور‌های کانادا، استرالیا، نروژ، دانمارک، انگلیس وکشور‌های حاشیه خلیج فارس صادر کرد.

فهیمی پور با بیان اینکه این کارخانه ضمن ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ۱۰۰۰ جوان، زمینه برای صادرات تولیدات ایرانی به خارج ازکشورنیز فراهم شده است افزود: ظرفیت دو واحد فرآوری و بسته بندی این کارخانه سالانه تا ۲۰ هزار تن است و بیش از ۶۰۰ نوع محصول در این کارخانه تولید می‌شود.

او اضافه کرد: با رونق تولید در دو واحد این کارخانه تصمیم گرفته شد تا فاز سوم هم راه اندازی شود، اما به دلیل کمبود نقدینگی و عدم دریافت تسهیلات بانکی این موضوع تا کنون عملیاتی نشده است.

هرساله ۳۰ درصد محصولات کشاورزی درایران به ضایعات تبدیل می‌شود و با فعالیت ۷ هزار واحد صنایع تبدیلی کشور ضمن جلوگیری از هدر رفت محصولات کشاورزی سالانه تا ۳۷ میلیون تن انواع محصولات کشاورزی بسته بندی وفرآوری می‌شود.

انتهای پیام / ج

بزرگترین کارخانه صنایع تبدیلی کشور در زرندیه ۷۰۰ تن محصول به اروپا و آسیا صادر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.