در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مهمترین سیاست دادسرای انقلاب تهران پیشگیری از جرایم است/ کاهش ۷۰ درصدی وقوع سرقت در جنوب پایتخت

معاون دادستان تهران درباره اقدامات دادسرای انقلاب در حوزه مبارزه با موادمخدر توضیحاتی داد.

مهمترین سیاست دادسرای انقلاب تهران پیشگیری از جرایم است/ کاهش ۷۰ درصدی وقوع سرقت در جنوب پایتختمهدی مهرانگیز معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای انقلاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فک پلمب شدن ۳۵ خانه پلمب شده توسط شهرداری و سایر ارگان‌های دخیل در امر، گفت: هیچ ارگان و سازمانی به غیر از مرجع قضایی حق فک پلمب اماکن را ندارد، تمام فک پلمب‌ها توسط مقام قضایی صورت گرفته است و این منازل پلمب شده خانه‌هایی بودند که در آن هیچگونه موادمخدری کشف نشده است.

وی افزود: شاید این منازل پاتوقی برای اسکان معتادان بوده باشد، لذا به دوستان خود در نیروی انتظامی تاکید کردیم تا بر جمع آوری ادله، اسناد و مدارک برای پلمب منازل و اماکن دقت بیشتری داشته باشند.


بیشتر بخوانید: برخورد جدی با قاچاقچیان موادمخدر سیاست‌ قوه قضاییه


معاون دادستان تهران گفت: در صورت پلمب منازل اگر این اماکن شرایط ماده ۱۳ و ۱۴ قانون مبارزه با موادمخدر را داشته باشند، تمام ساختمان‌های پلمب شده به نفع دولت ضبط و مصادره خواهد شد.

وی افزود: مهمترین سیاست دادسرای انقلاب بحث پیشگیری از جرایم است، نباید اجازه وقوع اتفاقات را بدهیم تا بعد از وقوع آن با صرف هزینه‌های گزاف بخواهیم برای مقابله و مبارزه با آن بپردازیم، لذا بحث پیشگیری از وقوع جرایم را اولویت خود قرار داده‌ایم.

مهرانگیز تصریح کرد: پس از بازرسی از مناطق شوش، مولوی و هرندی تصمیم گرفتیم تا پلیس به صورت مداوم و مستمر در این محلات گشت‌زنی‌های خود را انجام دهد.

سرپرست دادسرای انقلاب تهران گفت: حضور پلیس در این محلات باعث کاهش معتادان و پاتوق خرده فروشان شده است و در کنار این موضوع ۷۰ درصد وقوع سرقت در جنوب پایتخت کاهش پیدا کرده است.

انتهای پیام/

۷۰ درصد وقوع سرقت در جنوب پایتخت کاهش پیدا کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار