اقدام غیرانسانی ماموران جنگلبانی هند خبرساز شد + فیلم

ماموران جنگلبانی هند در اقدامی دلخراش یک غزال زنده را در چاله‌ای بزرگ زنده به گور کردند.

کشتن زنده زنده غزال در هندوستان! + فیلم///به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئو تکان دهنده‌ای که منتشر شده است، زنده به گور کردن یک غزال را توسط تعدادی جنگلبان محلی در شرق هند نشان می‌دهد. پس از یک تعقیب و گریز و شلیک گلوله این پستاندار بزرگ به داخل یک گودال سقوط کرد. در حالی که این حیوان با سقوط به داخل این گودال کاملا سراسیمه به نظر می‌رسد، مامور جنگلبانی با استفاده از بیل مکانیکی آن را در داخل این گودال زنده به گور می‌کند.

در این ویدئو مشاهده می‌شود، در حالی که غزال به داخل گودال بزرگ سقوط کرده است، مامور جنگلبانی اقدام به زنده به گور کردن این حیوان زخمی می‌کند. اگر چه قسمت پایانی ویدئو به دلیل دلخراش بودن آن منتشر نشده است اما پس از ریختن آخرین توده خاک، این حیوان به صورت زنده زنده در گودال دفن می‌شود.

بنا به اعلام کاربری که این ویدئو را در توییتر منتشر کرد، تعداد ۳۰۰ غزال با دستور مسئولان محلی در منطقه بیهار هند کشته شدند. انتشار این ویدئو در توییتر با واکنش کاربران همراه بود. یکی از کاربران نوشت: " ما در یک دنیای وحشتناک زندگی می‌کنیم. تنها موجودی که در حال نابودی زمین است موجودی خطرناک به نام انسان است. "

انتهای پیام/

کشتن زنده زنده غزال در هندوستان!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار