رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

پنجاه و پنجمین حضور بین المللی محراب آرامش

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از پنجاه و پنجمین حضور انیمیشن محراب آرامش در جشنواره‌های بین المللی باکسب جایزه بهترین جلوه‌های بصری چهارمین جشنواره فیلم‌های کمیک ایندیانا خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،  شریف اسلامی رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: انیمیشن محراب آرامش از تولیدات حوزه هنری استان به کارگردانی زیبا ارژنگ، عنوان بهترین جلوه‌های بصری چهارمین جشنواره فیلم‌های «کمیک ایندیانا» که شهریورماه سال جاری در آمریکا برگزار شد را کسب کرد.

اسلامی با اشاره به این انیمیشن، ابراز داشت: انیمیشن محراب آرامش پیش از این نیز در ۵۴ جشنواره بین المللی حضور یافته و عناوین مختلفی را به دست آورد.

اسلامی به جزئیات اثر اشاره کرد و گفت: محراب آرامش انیمیشنی دو بعدی در مدت زمان چهار دقیقه است که در قالبی نو و زیبا داستان آهویی را روایت می‌کند که برای نجات جان فرزندش از فرشهایی با نقوش مختلف عبور می‌کند.

او افزود: در ساخت این انیمیشن از نقوش اصیل قالی و گلیم ایرانی استفاده شده است.

اسلامی بیان کرد: حضور در جشنواره‌های جهانی فیلم کشورهای آمریکا، انگلستان، ایتالیا، اوکراین، کره جنوبی، آلبانی، برزیل، روسیه و هند … از جمله دست آورده‌ای این انیمیشن تولیدی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

 انتهای پیام/غ

درخشش اثر هنرمند هم استانی در جشنواره بین المللی

برچسب ها: جشنواره ، انیمیشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.