به امامت آیت الله سعیدی؛

نماز ظهر عاشورا در حرم بانوی کرامت اقامه می شود

نماز ظهر تاسوعا و عاشورا در حرم حضرت معصومه (س) و خیابان‌های اطراف به امامت آیت الله سعیدی اقامه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،خامه یار، مدیر ستاد اقامه نماز قم در نشست خبری از تدابیر لازم برای برگزاری هرچه بهتر نماز ظهر تاسوعا و عاشورا سخن گفت و افزود: ۱۷ دستگاه اجرایی از جمله شهرداری و شرکت آب و فاضلاب در تامین تدارکات لازم از جمله زیرانداز و وضوخانه سیار همکاری دارند.

 خامه یار با اشاره به اینکه آیت الله سعیدی امام جمعه قم نماز ظهر تاسوعا و عاشورا را در حرم حضرت معصومه(س) اقامه می کند گفت: ۲۰ نفر از روحانیون  برای اقامه نماز در مکان‌های دورتر از حرم مطهرمانند میدان بزرگ امام خمینی و خیابان‌های اطراف آماده اقامه نماز هستند.

او از اختصاص برخی مساجد برای اقامه نماز بانوان نیز خبر داد و گفت:مدرسه علمیه آیت الله گلپایگانی، دبیرستان دین و دانش و شبستان بزرگ مسجد امام حسن عسگری از جمله این اماکن است.

 خامه یار افزود:وضوخانه ویژه بانوان نیز در مسیر‌های عزاداری تدارک دیده شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: در برخی امامزادگان شهر قم مانند امامزاده سیدعلی و سیدمعصوم و امامزادگان روستا‌ها نیز ائمه جماعات آماده اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشو را هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز در پایان از همه هیئت‌های عزاداری خواست ۲۰ دقیقه قبل از اذان ظهر عزاداری را تعطیل و محیط را برای اقامه نماز ظهر تاسوعا و عاشورا آماده کنند.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورای حسینی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار