حضور ذوالفقارنسب در پرسپولیس تکذیب شد

حضور بیژن ذوالفقارنسب، مربی سابق فوتبال در هیئت مدیره پرسپولیس تکذیب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درحالیکه باشگاه پرسپولیس درحال حاضر ۵ عضو هیئت مدیره (محمدحسن انصاری فرد - ایرج عرب - جعفرکاشانی - علی رغبتی - مهرداد هاشمی) دارد، درساعات اخیر بیان شد که قرار است بیژن ذواالفقارنسب به عنوان عضو جدید انتخاب شود که تکذیب شد.

ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگار ما در این باره بیان کرد: برای حضور در هیئت مدیره پرسپولیس با من صحبتی نشده است و این موضوع را تکذیب می‌کنم. نمی‌دانم این موضوع شایعه است یا خیر، اما برای حضور من در هیئت مدیره پرسپولیس صحبتی با من نشده است.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: قراردادم با پرسپولیس را ۴ سال دیگر تمدید کردم/ برخی افراد با محروم کردن من می‌خواهند نتیجه بگیرند


او درباره حضور انصاری فرد به عنوان مدیرعامل پرسپولیس گفت: این انتخاب را مثبت ارزیابی می‌کنم و فکر می‌کنم در ۷ - ۸ سال اخیر جز انتخاب‌ها خوب برای باشگاه پرسپولیس بوده است. انصاری‌فرد ورزشکار خوبی بود و در دوران فوتبالش هم باهوش بازی می‌کرد و امیدوارم بتواند در کار مدیریت هم عملکرد خوبی داشته باشد. او باید همکاران خوبی برای خود انتخاب کند و از افرادی بهره ببرد که بتوانند چرخ پرسپولیس را به حرکت در بیاورند.

در پایان لازم به ذکر است، ذوالفقارنسب سابقه مربیگری در تیم‌های صنعت نفت آبادان، داماش گیلان، ذوب آهن، استقلال، سایپا و ... دارد و همچنین زمانی در تیم ملی فوتبال ایران فعالیت می‌کرد.


بیشتر بخوانید: برنامه تمرین پرسپولیسی‌ها اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار