مسئول فنی پایگاه درمانی سیدالشهدای قم خبر داد؛

ارائه خدمات درمانی رایگان به عزاداران حسینی در قم

مسئول فنی پایگاه درمانی سیدالشهدای قم از ارائه خدمات درمانی رایگان در روز‌های تاسوعا و عاشورا به عزاداران حسینی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،طا‌هایی، مسئول فنی  پایگاه درمانی سیدالشهداء در نشستی خبری با اشاره به فعالیت این پایگاه برای بیستمین سال پیاپی گفت: امسال هم  تعدادی پزشک در رشته‌های مختلف در روز‌های تاسوعا و عاشورا،خدمات رایگان پزشکی و پیراپزشکی به عزاداران حسینی ارائه می‌کنند.

او افزود: این پایگاه در دبیرستان دین و دانش خیابان ۱۹ دی مستقر خواهد شد و پزشکانی که در رشته‌های گوارش، اطفال، چشم، پوست و مو، تغذیه، گوش و حلق و بینی و اعصاب و روان، مامایی و تزریقات خدمات رایگان می‌دهند.

  مسئول فنی  پایگاه درمانی سیدالشهداء با بیان اینکه بسیاری از این پزشکان از سادات هستند گفت: تاکنون ۵۰ پزشک برای مشارکت در این حرکت حسینی اعلام آمادگی کرده اند که برخی از آن‌ها از شهر‌های دیگر مانند تهران هستند.

طا‌هایی خاطر نشان کرد: در صورتی معسر بودن مراجعه کنندگان به این پایگاه اثبات شود درمان آن‌ها پس از تاسوعا و عاشورا نیز به صورت رایگان در مراکز درمانی قم ادامه خواهد یافت.

به گفته  مسئول فنی  پایگاه درمانی سیدالشهداء هر ساله بین ۲ تا ۲۵۰۰ نفر از خدمات این پایگاه بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های تاسوعا و عاشورایی حسینی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار