انتخابی یورو ۲۰۲۰؛

کار سخت ژرمن‌ها در بازی خارج از خانه/ مصاف سنتی و دیدنی بلژیک و اسکاتلند

رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپا امشب (دوشنبه) با برگزاری ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۰ (جام ملت‌های فوتبال اروپا) امشب (دوشنبه) با برگزاری ۹ دیدار در گروه‌های سوم، پنجم، هفتم و نهم پیگیری می‌شود.

گروه سوم

استونی – هلند (۲۳:۱۵)

ایرلند شمالی – آلمان (۲۳:۱۵)

تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی با ۱۲ امتیاز صدرنشین این گروه است. آنها امشب بازی حساسی با تیم دوم جدول یعنی آلمان دارند و در صورت باخت ممکن است صدر را به این تیم تقدیم کنند.


بیشتر بخوانید: پیروزی پر گل سوئیس و ارمنستان مقابل حریفان


تیم ملی هلند هم که چند روز پیش آلمان را شکست داده بود باید به  مصاف استونی برود، آنها با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند و منتظر شکست شاگردان یوآخیم لو در تیم ملی آلمان هستند تا جای ژرمن ها را بگیرند.

بلاروس در این هفته با قرعه استراحت رو به رو است.

گروه پنجم

جمهوری آذربایجان – کرواسی (۲۰:۳۰)

مجارستان – اسلواکی (۲۳:۱۵)

مجارستان و کرواسی تیم‌های ۹ امتیازی این گروه هستند که در صدر جدول قرار دارند. ۲ تیم در دیدارهای امشب میزبان حریفان خود هستند.

اسلواکی، اما حریف قوی تری نسبت به جمهوری آذربایجان است و در صورت برد جای مجارستان را در صدر جدول می گیرد.

گروه هفتم

لتونی – مقدونیه (۲۳:۱۵)

لهستان – اتریش (۲۳:۱۵)

تیم‌های ملی فوتبال لهستان، اتریش و اسلوونی با ۱۲، ۹ و ۸ امتیاز تیم‌های اول تا سوم این گروه هستند. مقدونیه که تنها ۵ امتیاز دارد امیدوار است با شکست لتونی تا رده سوم صعود کند. لهستان و اتریش هم بازی مهمی را در صدر جدول برگزار می‌کنند که شاید نتیجه آن باعث تغییر تیم صدر جدولی هم بشود.

گروه نهم

روسیه – قزاقستان (۲۳:۱۵)

سن مارینو – قبرس (۲۳:۱۵)

اسکاتلند – بلژیک (۲۳:۱۵)

تیم ملی فوتبال بلژیک با ۱۵ امتیاز صدرنشین این گروه است. آنها امشب بازی سختی مقابل اسکاتلند دارند و امیدوارند با برد در این بازی جایگاه خود  را در صدر تثبیت کنند. اسکاتلندی‌ها هم امیدوارند با برد مقابل بلژیک ۹ امتیازی شوند و تا رده سوم بالا بیایند.


بیشتر بخوانید: جشنواره گل ایتالیا با رکورد‌های پیر و جوان/ پیروزی اسپانیا در شب تساوی عجیب سوئیس و دانمارک


قبرس و سن مارینو، ۲ تیم قعر نشین این گروه هم بازی انتهای جدولی جذابی را برگزار می کنند. قبرس ۴ امتیازی و در رتبه پنجم است، سن مارینو هم بدون امتیاز در قعر جدول قرار دارد.

روسیه و قراقستان هم بازی زیبایی را در پیش دارند روس‌ها با ۱۲ امتیاز تیم دوم گروه هستند و قزاقستان هم با ۷ امتیاز تیم سوم است، تزار‌ها در صورت برد راه خود را برای صعود به مرحله گروهی یورو آسان‌تر می‌کنند قزاق‌ها هم امیدوارند با برد روسیه در کورس باقی بمانند.

انتهای پیام/

پیش بازی دیدارهای یورو ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار