در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

ورود دانش آموزان برای تولید محتوای آنلاین در فضای وب

معاون فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: دانش آموزان باید در فضای مجازی به عنوان یک تولیدکننده محتوای آنلاین فعالیت کنند.

ورود دانش آموزان برای تولید محتوای آنلاین در فضای وبعلی جانباز معاون فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری جشنواره رسانش برای دانش آموزان اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته استقبال قابل توجهی از جشنواره رسانش این دوره شاهد بودیم و در سال‌های آتی هم این جشنواره را برگزار خواهیم کرد.

او ادامه داد: این رویداد‌ها برای دانش آموزان از جنس رقابت نیست بلکه به عنوان یک دوره کاراموزی برای آن‌ها محسوب می‌شود که حتی در شکست هم آموزش‌هایی را می‌بینند.

جانباز با اشاره به اینکه باید بستر برای شرکت تمام دانش آموزان فراهم شود، تاکید کرد: زمانی که دانش آموز در فضای وب تولید محتوایی از قبیل مصاحبه و گزارش را دارد می‌تواند به تدریج در فضای حرفه‌ای هم وارد شود بنابراین جشنواره رسانش بستری برای انتشار محتوای مناسب در فضای وب ویژه نوجوانان بود.

معاون فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان ادامه داد: با توجه به این ظرفیت در جشنواره قالب‌هایی همچون وبلاگ نویسی، تولید اپلیکیشن و استفاده از فضای سایت را مورد توجه قرار دادیم تا دانش آموزان در هر کدام از این فضا‌ها تجربه کافی پیدا کنند.
 

تغییر در قالب برگزاری جشنواره رسانش

او از تغییرات در قالب‌های برگزاری جشنواره برای سال آینده خبر داد و گفت: تولید فیلم و فعالیت در قالب تولید محتوای مکتوب را در دستور کار قرار می‌دهیم.

جانباز افزود: در اولین دوره جشنواره رسانش ۴۰۰ اثر فیلم داشتیم که کیفیت قابل قبولی هم داشتند بنابراین در دوره بعدی این بخش را به طور جدی‌تری دنبال می‌کنیم.

معاون فرهنگی و تربیتی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان درباره توجه به تولید محتوای آنلاین گفت: در این حوزه دانش آموزان استقبال قابل توجهی نداشتند که می‌توانیم این تحلیل را داشته باشیم که در این حوزه آن‌ها بیشتر مصرف کننده هستند که باید در این زمینه هم تلاش کافی برای ورود دانش آموزان به عنوان یک تولید کننده داشته باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار