پهپاد‌های مهاجم در مرز قائم عراق سرنگون شدند

جنبش الابدال عراق با تأیید حمله به مواضع خود در منطقه مرزی قائم اعلام کرد رزمندگان این جنبش پهپاد‌های مهاجم را سرنگون کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی المسله، جنبش الابدال عراق با تأیید حمله به مواضع خود در منطقه مرزی القائم در غرب عراق اعلام کرد: این حملات خسارت جانی نداشت علاوه بر اینکه رزمندگان این جنبش نیز پهپاد‌های مهاجم را سرنگون کردند.

کمال الحسناوی، رئیس جنبش الابدال در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی اعلام کرد: پایگاه‌های جنبش الابدال در منطقه مرزی بین عراق و سوریه همزمان با آغاز به کار گذرگاه مرزی دو کشور بین منطقه البوکمال و العکاشات هدف حملاتی هوایی قرار گرفت.

او در ادامه خاطرنشان کرد: ائتلاف صهیونیستی، داعشی، آمریکایی با پهپاد‌ها و موشک‌های خود، پایگاه‌های این جنبش را در نزدیکی گذرگاه القائم هدف قرار داد، اما رزمندگان حاضر در منطقه توانستند این پهپاد‌ها را سرنگون کنند. آمریکا تلاش می‌کند بر همه گذرگاه‌های مرزی و حیاتی عراق و هر آنچه به هلال شیعی بین عراق، سوریه، لبنان و ایران مربوط می‌شود، تسلط یابد، زیرا همکاری بین گروه‌های مسلح در عراق و سوریه از طریق گذرگاه القائم، آمریکایی‌ها را خشمگین می‌کند.

الحسناوی افزود: این حملات هوایی هیچ خسارت جانی نداشت و تنها به برخی از مواضع خسارت‌هایی مادی وارد آمد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، خاورمیانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار