ملی پوشان بسکتبال وارد ایران شدند

بازیکنان و اعضای تیم ملی بسکتبال کشورمان بامداد امروز (سه‌شنبه) وارد ایران شدند.

به گزارش  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال ایران که یکشنبه این هفته توانست با بهره بردن از شکست تیم چین، میزبان رقابت های جام جهانی ۲۰۱۹ مقابل نیجریه و پیروزی برابر فیلیپین جواز حضور در رقابت های المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کند، ساعت ۵ بامداد امروز به تهران بازگشت.

کیکاووس سعیدی(سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک) عبدالحمید احمدی(معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان) فریده شجاعی (نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال) مسعود عماری(دبیرفدراسیون) رضا نوری(سرمربی تیم ملی جوانان) و برخی از پیشکسوتان بسکتبال برای استقبال از شاگردان مهران شاهین طبع به فرودگاه امام خمینی(ره) آمده بودند و خبری از مسئولان عالی رتبه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک یعنی مسعود سلطانی فر، محمدرضا داورزنی و سید رضا صالحی امیری نبود.


بیشتر بخوانید: ملی پوشان ایران در جایگاه بیست و سوم جهان ایستادند


با وجود اینکه بسکتبالیست های ایران موفقیتی تاریخی کسب کرده و پس از ۱۲ سال جواز حضور در المپیک را به دست آورده بودند اما در اقدامی عجیب حتی یک بنر تبریک به آنها هم در فرودگاه امام (ره) دیده نمی شد.

مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان هم که با تیم ملی بسکتبال در چین حضور داشت با این تیم به تهران آمد.

خانواده برخی بازیکنان برای عرض تبریک و استقبال از آنها به فرودگاه آمده بودند.

همزمان با بازگشت تیم ملی بسکتبال برخی تیم های شرکت کننده در رقابت های والیبال قهرمانی آسیا هم وارد کشورمان شدند و همین موضوع کار را برای فردی که به صورت همزمان مدیر تشریفات ۲ فدراسیون بسکتبال و والیبال است سخت کرده بود.

تنها ۲ خبرنگار و ۳ عکاس برای پوشش بازگشت تیم ملی بسکتبال در فرودگاه حضور داشتند‌

انتهای پیام/

آخرین اخبار از بسکتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار