اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورای حسینی

سرپرست پلیس راهور یزد از اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورای حسینی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در خیابان‌های مرکزی شهر یزد خبرداد.

سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهور یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به بار ترافیکی زیاد و حضور هیئت‌های عزاداری در روز‌های تاسوعا و عاشورا در خیابان‌های مرکزی یزد، گفت: محدودیت‌های ترافیکی امروز در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در خیابان‌های مرکزی شهر یزد اعمال می‌شود.

سرهنگ زارع افزود: خیابابان امام خمینی (ره)؛ حدفاصل میدان شهیدبهشتی تا تقاطع خیابان مهدی (ع) از ساعت ۷ صبح تا ۱۵ و نیز خیابان قیام حدفاصل میدان بعثت تا میدان شهدا از ساعت ۷ صبح تا پایان مراسم شام غریبان امروز به صورت دو طرفه مسدود است.

سرپرست پلیس راهور یزد با بیان اینکه هرساله بعد از ظهر عاشورا با حجم بالای ترافیکی در بلوار جمهوری روبرو هستیم، ادامه داد: این بلوار از تقاطع استقلال تا دروازه قرآن از ساعت ۱۵ تا ۲۰ شب مسدود خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: همچنین عبور وسایل نقلیه در بلوار شهید صدوقی حدفاصل تقاطع شهید عابدی تا میدان حصرت ابوالفضل (ع)، نیز تقاطع دولت آباد تا حوالی اداره پست و بلوار نواب صفوی از قبل از اذان ظهر تا ساعت ۱۴:۳۰ به علت برپایی مراسم نخل برداری ممنون است.

انتهای پیام/ ص

محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در یزد اعلام شد

برچسب ها: محرم 98 ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار