معرفی سامانه طرح احسان حسینی در ایام محرم و صفر

با اعلام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد سامانه #۰۷۴*۸۸۷۷* را برای دریافت کمک‌های مردمی به‌منظور اهداء به مددجویان در طرح احسان حسینی معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج علی حسن مظاهری رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح احسان حسینی برای جمع‌آوری نذورات مردمی به منظور کمک به مددجویان و نیازمندان استان در ایام محرم و صفر توسط این نهاد اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه طرح احسان حسینی ازجمله طرح‌های مشارکتی کمیته امداد بوده که باهدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و کمک‌رسانی به محرومان اجرا می‌شود، افزود: کمیته امداد با توجه به فضای ماه محرم و صفر و شرایط معنوی حاکم بر جامعه و با استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها و مراکز نیکوکاری نسبت به جمع‌آوری نذورات مردمی برای مددجویان نیازمند اقدام می‌کند.

مظاهری بابیان اینکه به‌منظور اجرای طرح احسان حسینی، همه دفاتر کمیته امداد در سراسر استان آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردمی برای کمک به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان هستند، گفت: مردم خیر و نیکوکار و عزاداران حسینی علاوه بر مراجعه حضوری، می‌توانند با شماره‌گیری #۰۷۴*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه خود نذورات نقدی خود را به دست نیازمندان و مددجویان کمیته امداد برسانند.

وی همچنین از آمادگی پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد جهت ثبت‌نام از حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در مجالس عزاداری و در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و گفت: طرح کمک به اعزام زائر به عتبات عالیات و اماکن زیارتی نیز از دیگر طرح‌های است که در دستور کار این نهاد قرار دارد.

انتهای پیام/د

طرح احسان حسینی در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.