بازدید مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان مهر برازجان/ موافقت با افزایش وسعت بیمارستان

مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی روند فعالیت بیمارستان مهر برازجان را که زیر مجموعه این سازمان است، بررسی کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از بیمارستان مهر برازجان بازدید کردبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی که اهل دشتستان است، امروز با حضور در بیمارستان مهر برازجان روند فعالیت‌ها و نیازمندی‌های این بیمارستان را بررسی کرد.

محمدباقر سعادت نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و جواد لقمان زاده سرپرست فرمانداری این شهرستان در این بازدید همراه سالاری بودند.

نماینده مردم دشتستان در این بازدید با توجه به نیاز منطقه، درخواست افزایش پنج هزار مترمربع به فضای بیمارستان مهر برازجان را مطرح کرد که با موافقت مدیرعامل تامین اجتماعی رو به رو شد و سالاری در نامه‌ای به معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از او خواست در این زمینه همکاری کند.

بیمارستان مهر برازجان که زیر مجموعه سازمان تامین اجتماعی است با ٤٢ تخت فعال با پوشش درمانی وسیع و با بخش های اتاق عمل ، بلوک زایمان ، بخش نوزادان و جراحی و بخش های پاراکلینیکی آزمایشگاه ، درمانگاه تخصصی ( زنان زایمان ، اطفال ، چشم پزشکی، بیهوشی ،مشاوره تغذیه ،کلاس آموزش زایمان طبیعی ) رادیولوژی، ماموگرافی و داروخانه، به همه مراجعان و با اولویت بیمه‌شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ک

بازدید مدیرعامل تامین اجتماعی از بیمارستان مهر برازجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.