۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ شهریور)

در جدول این هفته شاهد تغییرات بسیار زیادی هستیم که به ما نشان می‌دهد گوشی‌های قدیمی، تحت تاثیر دستگاه‌های تازه معرفی شده قرار گرفته‌اند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ شهریور)به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مطمئنا هفته گذشته یکی از شلوغ‌ترین و آشفته‌ترین هفت روزی که بود که در سال جاری در دنیای تلفن‌های همراه وجود داشت. این آشفتگی به قدری زیاد بود که به فهرست پرطرفدارترین‌های ما نیز نفوذ کرد. در فهرست این هفته تغییرات اساسی صورت گرفته است. از گوشی‌های موجود در فهرست هفته گذشته تنها سه مورد اول باقی مانده‌اند که یکی از آن‌ها نیز خود را به زور در مقام دهم نگه داشته است. اکنون که ذهنتان آماده دیدن این تغییرات است به شما فهرست این هفته را نشان می‌دهیم.

سه گوشی برتر در فهرست ۱۰ گوشی پرطرفدار هفته

اتفاقی بسیار جذابی برای یکی از گوشی‌های موجود در این فهرست افتاده است که محبوبیت‌ بالای آن را به رخ رقیبانش می‌کشد. گوشی ردمی ۸ پرو با وجود تمام اتفاقات هفته گذشته هنوز با اقتدار مدال طلای هفته را روی گردن خود آویزان کرده است. علی رغم اقتدار و ایستادگی گوشی ردمی، دستگاهی که هفته گذشته پس از او قرار داشت اکنون به جایگاه هفتم سقوط کرده است. البته با توجه به اتفاقات اخیر همین که در فهرست باقی مانده، خوب است. در فهرست پرطرفدارترین‌های این هفته نوکیا ۷.۲ مقام دوم را از آن خود کرده است و پس از گوشی جدید سونی یعنی Xperia 5 قرار دارد. این سه گوشی با یکدیگر برترین‌ها را تشکیل می‌دهند.


بیشتر بخوانید: ۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۱ شهریور)


پس از این گوشی‌ها سه عدد از محصولات اپل حضور دارند که البته قرار است هفته بعد به صورت رسمی معرفی شوند. در مقام هفتم گوشی گلکسی A50 قرار دارد. این گوشی در چند هفته گذشته نیز در فهرست پرطرفدارترین‌ها حضور داشت. اما در این قسمت فهرست پرطرفدارترین‌های هفته دو گوشی جدید از سامسونگ دیده می‌شوند. یکی از آن‌ها گلکسی M30s است که هنوز از آن شایعاتی به بیرون درز پیدا می‌کند و دیگری گلکسی A90 5G است که به تازگی رونمایی شد. همانطور که در ابتدای خبر گفتیم، مدال نقره‌ای هفته گذشته، اکنون به آخرین جایگاه موجود در این فهرست قرار دارد. ردمی نوت ۸ در جایگاه دهم نشسته است و این بدان معنا است که تقریبا همه محصولات قبلی تحت تاثیر موج دستگاه‌های تازه معرفی شده قرار گرفته‌اند.

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ شهریور)

۱۰ گوشی پرطرفدار این هفته (۱۹ شهریور)

انتهای پیام/

پرطرفدارترین گوشی‌های هفته

برچسب ها: فناوری ، گوشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.