به امامت آیت الله شبیری زنجانی؛

اقامه پرشکوه نماز ظهر عاشورا در حرم حضرت معصومه (س)

نماز ظهر روز عاشورا به تاسی از نماز رهبر نهضت سرخ حسینی با حضور گسترده عزاداران در حرم مطهر بانوی کرامت (س) اقامه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،هم زمان با عاشورای حسینی عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین در شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) که از بامداد امروز صحنه‌هایی از عشق و ارادت خود را در فاطمه معصومه(س)در قالب دسته‌های زنجیر زنی، سینه زنی به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و هفتاد و تن از یاران باوفای ایشان نشان دادند،هنگام طنین انداز شدن  اذان ظهر عاشورا عزاداری را متوقف و به صورت یکپارچه و باشکوه در نماز ظهر عاشورا شرکت کردند.

نمازظهر عاشورا علاوه بر حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)در ۲۰ نقطه در اطراف حرم مطهر در صفوف به هم فشرده به امامت آیت‌الله شبیری زنجانی با حضور گسترده و پرشور عزادارحسینی اقامه شد.

بانوان هم در مدرسه علمیه آیت الله گلپایگانی، دبیرستان دین و دانش و شبستان بزرگ مسجد امام حسن عسکری نماز ظهر عاشورا را ادا کردند.

همچنین نماز ظهر عاشورا در دفتر مقام معظم رهبری در قم، بیوت مراجع تقلید، مساجد به ویژه مسجد مقدس جمکران، بقاع متبرکه، تکایا و حسینیه‌های و دیگر بخش های قم به تاسی از نماز رهبرنهضت سرخ حسینی حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با شکوه و معنویتی خاص اقامه شد.

انتهای پیام/ش

نماز ظهر عاشورا در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار