انتخاب نادرست در انتخابات جامعه را به حاشیه می کشاند

امام جمعه نوش آباد گفت: اگر مردم توجهی به برگزیدگان خود در انتخابات نداشته باشند جامعه به حاشیه کشیده می شود و دین و اسلام تحت الشعاع قرار می گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،حجت الاسلام سیدحسین علوی امام جمعه نوش آباد امروز در جمع عزاداران حسینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت عاشورای حسینی اظهار داشت: هدف از بعثت پیامبر اکرم (ص) و ائمه معصوم (ع) نجات انسان‌ها و حرکت آن‌ها به سمت معبود است.

او با بیان اینکه چشم حسین بین، خدا بین است، ابراز داشت: حضرت زینب (س) در قتلگاه در کنار پیکر مطهر امام حسین (ع) به حالتی سوالی می‌پرسد که برادرم تو کشته شده روز جمعه یا دوشنبه هستی؟، دلیل این امر آن بود که کفار در روز دوشنبه پس از رحلت رسول اکرم به جای تشییع پیکر مطهر آن حضرت برای انتخاب جانشین جلسه گذاشتند.

امام جمعه نوش آباد با بیان اینکه برای عاشورایی شدن انسان باید معرفت به خدا داشته باشد، گفت: باید تلاش کنیم تا اسلام ناب محمدی را در جهان گسترش دهیم.

علوی بیان داشت: عاشورا روز تحول و آزادی از اسارت‌های فردی است؛ اگر رهبر معظم انقلاب از انقلابی بودن صحبت می‌کنند به این دلیل است که ما باید عاشورایی باشیم و عاشورایی بمیریم و ایثار را از سیدالشهداء (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) یاد بگیریم.

او با بیان اینکه مخاطب پیام اصلی گام دوم انقلاب جوانان هستند، گفت: جوانان نسل چهارم انقلاب، نسلی با شور و نشاط هستند و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به این قشر از جامعه دارند.

امام جمعه نوش آباد ضمن هشدار نسبت به انتخاب اصلح در انتخابات ابراز داشت: اگر مردم توجهی به برگزیدگان خود در انتخابات نداشته باشند جامعه به حاشیه کشیده می‌شود و دین و اسلام تحت الشعاع قرار می‌گیرد و بر همین اساس مردم باید با شوری حسینی به بهترین افراد در انتخابات رای دهند.

انتهای پیام/م

 

عاشورا روز تحول و آزادی از اسارت ها است

برچسب ها: محرم98 ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.