حضور تیم‌های کشتی استان لرستان در رقابت‌های لیگ برتر

رئیس هیأت کشتی خرم آباد از قطعی شدن حضور تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی استان لرستان در رقابت‌های لیگ برتر خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از اینکه رئیس هیأت کشتی استان لرستان در نامه‌ای به فدراسیون کشتی از اعلام آمادگی شهر خرم‌آباد برای تیمداری در لیگ‌برتر کشتی آزاد و فرنگی با نام نیروی زمینی خبر داد، احمد آشناگر به عنوان رئیس هیأت کشتی خرم‌آباد مامور شد تا مقدمات این کار را فراهم کند.

رئیس هیأت کشتی خرم آباد درباره اعلام آمادگی ۲ تیم از این شهر برای حضور در لیگ برتر کشتی اظهار داشت: با کمکی که امین عسگرپور به عنوان مربی تیم ارتش کرد، آمادگی خود را به فدراسیون اعلام کردیم. قرار است هزینه ورودی تیم‌ها و همچنین ایاب و ذهاب توسط آقای عسگرپور تامین شود و به همین خاطر با نام نیروی زمینی در لیگ برتر شرکت می‌کنیم. البته هیأت استان لرستان هم کمک خواهد کرد تا بتوانیم تیم قدرتمندی را روانه مسابقات کنیم.


بیشتر بخوانید:

زمان اعزام آزاد و فرنگی کاران به رقابت‌های جهانی مشخص شد

اتحاد، همدلی و حمایت راهی برای رسیدن کِشتی کُشتی به ساحل امن


وی با اشاره به پتانسیل بالا در استان لرستان عنوان کرد: هم در کشتی آزاد و هم فرنگی استان لرستان پتانسیل خوبی دارد. در همین راستا سعی می‌کنیم اولویت را به نفرات بومی بدهیم و اول از همه از کشتی گیران لرستانی در ترکیب اصلی استفاده کنیم.

آشناگر در پایان افزود: در اوزانی که کشتی گیران بومی کمتری داشته باشیم، از پتانسیل سرباز‌ها و همچنین نفرات جوانتر استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

حضور تیم‌های کشتی نیروی زمینی ارتش در رقابت‌های لیگ برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار