عربشاهی: تیم ملی هنگ کنگ برای کمتر گل خوردن به مصاف تیم ملی آمده بود/ انتخاب سرمربیان تیم‌های پایه براساس باند بازی است

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی هنگ کنگ به زمین مسابقه آمده بود تا کمتر گل بخورد و برای برد به مصاف تیم ملی نیامده بود.

ضیا عربشاهی پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال برابر تیم هنگ کنگ اظهار کرد: تغییر و تحولاتی در تیم ملی شاهد نبودیم و همان نفرات قبلی در تیم ملی بازی می‌کنند. همچنین ما با همان سیستم دوران کی روش  بازی می‌کنیم. تیم ملی هنگ کنگ  خطر آنچنانی در دروازه تیم ملی کشورمان ایجاد نکرد و این تیم به زمین مسابقه آمده بود تا کمتر گل بخورد و برای برد به مصاف تیم ملی نیامده بود. تیم هنگ کنگ فقط چشم به ضد حملات داشت که آن هم با یک مهاجم این کار را می‌کرد.

او ادامه داد: به نظرم کار تیم ملی برابر عراق و بحرین سخت است و باید از حیثیت فوتبالمان برابر این تیم‌ها دفاع کنیم. بازی با کامبوج سخت نیست و ما باید به این تیم حداقل ۳ گل بزنیم.


  بیشتر بخوانید: هنگ کنگ صفر - ایران ۲/ شاگردان ویلموتس گام اول را محکم برداشتند


تعجب می کنم مجیدی را سرمربی تیم ملی امید کردند 

عربشاهی درباره باخت سنگین تیم ملی امید برابر تیم ملی ازبکستان و اینکه تیم ما به المپیک با هدایت فرهاد مجیدی صعود می‌کند، گفت: فرهاد مجیدی فرد قابل احترامی است، اما  برای مسئولان فدراسیون فوتبال متاسف هستم که مجیدی را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کردند و از سایرمربیان با دانش استفاده نکردند. اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال در کجای فوتبال ما قرار دارند و حضور در تیم ملی باند بازی شده است. مدرک مربیگری مجیدی از اسپانیا قابل قبول نیست و تعجب می‌کنم که او را سرمربی تیم ملی امید کردند.

شکست سنگین تیم ملی امید برابر ازبکستان برای فوتبالمان بد است 

او افزود: شکست سنگین تیم ملی امید برابر ازبکستان برای فوتبالمان بد است. همچنین فقط به دنبال اسم‌ها نباشیم و هدفمان منافع ملی باشد و نفراتی در تیم ملی بگذاریم که افتخار آفرین باشند. به نظرم انتخاب افراد برای هدایت تیم‌های ملی فوتبال فقط با باند بازی و رفیق بازی صورت می‌گیرد و آن‌هایی که لیاقت حضور در تیم‌های پایه را دارند در این تیم‌ها حضور ندارند.

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان می‌تواند به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کند، گفت: گروه ایران در مرحله مقدماتی سخت است چرا که عراق فوتبالش شبیه به ماست و از نظر فیزیکی و تکنیکی به ما شباهت دارد. تیم ملی بحرین هم چند سال پیش توانست ما را ببرد به همین علت نباید این تیم را دستکم بگیریم. اگر با اقتدار بازی کنیم و سنجیده‌تر و باهوش‌تر عمل کنیم به طور حتم به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود می‌کنیم و می‌توانیم قدرت خود را به آسیا نشان بدهیم.


 بیشتر بخوانید: ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ اعلام شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مشهدی
۱۲:۵۴ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
کلا قراردادها و پولهای کلانی که در فوتبال ردو بدل میشه بر اثر باند بازیه وگرنه کشوری که یه زمین استاندارد نداره چرا اینهمه پول به بازیکنان میده
آخرین اخبار