عزم جدی جادوگر تورین برای رسیدن به رکورد دایی

کریستیانو رونالدو با درخشش در بازی امشب تیم ملی کشورش برابر لیتوانی، تعداد گل‌های ملی خود را افزایش داد و به رکورد علی دایی نزدیک‌تر شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی در مصاف تیم ملی کشورش برابر لیتوانی  موفق شد هر ۴ گل تیمش را به ثمر برساند تا تعداد گل‌های ملی او به عدد ۹۳ برسد.


بیشتر بخوانید: رونالدو به گرد پای دایی هم نخواهد رسید!


رونالدو در دقیقه ۷ بازی از روی نقطه پنالتی دروازه لیتوانی را باز کرد. سپس در دقایق ۶۱ و ۶۴ گل‌های دوم و سوم پرتغال را به ثمر رساند تا در این دیدار هتریک کند، اما این پایان کار نبود و جادوگر تورین در دقیقه ۷۶ و روی پاس برناردو سیلوا، چهارمین گل پرتغال را هم به ثمر رساند. ویلیام کاروالیو در دقیقه ۹۲ گل پنجم پرتغال را وارد دروازه حریف کرد تا این دیدار با نتیجه ۵ بر یک به سود یاران رونالدو به پایان برسد.

رونالدو با گل‌هایی که در بازی امشب به ثمر رساند شمار  گل‌های ملی خود را به عدد ۹۳  رساند. یعنی  تنها ۱۶ گل  کمتر از علی دایی، برترین گلزن بازی‌های ملی که چند سالی می‌شود این رکورد را در اختیار دارد.


بیشتر بخوانید: رونالدو به علی دایی امیدواری داد


با توجه به آمادگی بالای رونالدو و گلزنی‌های مکرر او برای تیم ملی پرتغال، به نظر می‌رسد او در آینده نزدیک بتواند با عبور از رکورد ۱۰۹ گل ملی علی دایی، مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان، به بهترین گلزن بازی‌های ملی تبدیل شود.

انتهای پیام/

رونالدو در آستانه شکستن رکورد دایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.