اعزام ۱۰ گروه جهادی به منطقه محروم عجب شیر

۱۰ گروه جهادی به روستای آلمالو منطقه محروم در بخش قلعه چای شهرستان عجب شیر اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرهنگ پاسدار یحیی حیدری فرمانده سپاه ناحیه عجب شیرگفت:ساخت ۵ باب خانه محروم، واکسیناسیون ۱۰۰ راس دام، سمپاشی ۱۵۰ محل نگهداری دام سبک و سنگین و ۳۶۰ بسته لوازم تحریر توسط خیرین به دانش آموزان و وزیت رایگان به ۲۵۰ نفر از اهالی روستای و مشاوره اجتماعی و تکیم بنیان خانواده و مسائل تربیتی و کلاس‌های اعتقادی ومیز خدمت جهت حل مشکلات این روستا جزو این رزمایش بوه است.

علی امانی بخشدار بخش قلعه چای نیز در این رزمایش گفت: در راستای اهداف سیاست‌های دولت در عمران آبادانی تا دو ماه آینده گازرسانی به این روستا تمام خواهد شد و مردم از نعمت گاز بهره مند می‌شوندواقدامات در راستای عمران آبادانی و آسفالت معابر و مقاوم سازی خانه‌های روستایی از جمله برنامه‌ها در روستا آلمالو بخش قلعه چای انجام خواهیم داد.

مسئول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه این مجموعه برای همکاری با دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان جهت اجرای طرح‌های توافق شده آمادگی کامل دارد، اظهار داشت: بسیج سازندگی با تمام توان و امکانات فنی و مهندسی و نیز برخورداری از نیروی انسانی ماهر، سخت‌ترین و پیچیده‌ترین طرح‌ها را در مناطق صعب العبور و دورافتاده اجرا می‌کند.

سرهنگ محمد اسکندری با اشاره به اهداف اصلی تشکیل بسیج سازندگی، تحقق رهنمود‌های مقام معظم رهبری مبنی بر بسیج کردن جوانان کشور برای سازندگی، تعامل با ادارات و سازمان‌های دولتی برای تسریع در اجرای پروژه‌های محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مناطق محروم، ایجاد روحیه خلاقیت و مسئولیت پذیری در بین جوانان، استمرار ارزش‌های بسیج و ایجاد روحیه جهادی و انتقال آن به میادین کار، تلاش و سازندگی را از جمله این اهداف برشمرد.

اسکندری با اشاره به فعالیت‌های مختلف این مجموعه در قالب گروه‌های جهادی، گفت: کاهش هزینه‌های دولت در اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی و نیز سرعت عمل در اجرا، مزیت مهم و اصلی بسیج سازندگی است.

سپاه ناحیه عجب شیربا همکاری ادارات شهرستان و بخشداری قلعه چای و فرمانداری با حضور در روستای آلمالوتوسط گروه‌های جهادی در قالب رزمایش سپاهیان عاشورا، در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، بهداشت و سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خدمات رسانی کردند.

 

انتهای پیام/ش

۱۰ گروه جهادی به منطقه محروم عجب شیر اعزام شدند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار