نذر اهدای خون در لامرد

برنامه نذر اهدای خون از صبح امروز در شهرستان لامرد آغاز شد.

آغاز برنامه نذر اهدای خون در لامردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر پایگاه انتقال خون لامرد با بیان اینکه سنت نذر خون، از جمله گام های حسنه در راه انتقال فرهنگ عاشوراست، گفت:  اهدای خون در ایام محرم، پیام های بسیاری از جمله ترویج فرهنگ نوع دوستی و کمک رسانی به همنوع را به دیگران انتقال می دهد.

عبدالله حیدری پور گفت: اهدای خون به عنوان یک اقدام انسان دوستانه، آرامش معنوی و احساس مفید بودن را در پی دارد و زمانی که با اهدای خون، حس می کنید جان بسیاری از انسان ها نجات پیدا می کند، روحیه ایثار و از خودگذشتگی بیش از پیش در شما تقویت می شود.

او با بیان اینکه سنت حسنه "نذر اهدای خون" در ایام محرم با الگوپذیری از قیام عاشورای حسینی انجام می شود، تصریح کرد: این سنت حسنه با هدف کمک به بیماران نیازمند انجام می شود.

مدیر پایگاه انتقال خون لامرد افزود: بیستم شهریورماه ۹۸ مصادف با ۱۱محرم الحرام۱۴۴۱، از ساعت ۹صبح آمادگی پذیرش عزاداران حسینی در طرح نذر اهدای خون را در لامرد داریم و آن دسته از عزادارانی که تمایل به شرکت در این حرکت انسان دوستانه را دارند از ساعت ذکر شده به پایگاه انتقال خون لامرد واقع در خیابان شهید فهمیده مراجع کنند.

شهرستان لامرد در ۳۸۰ کیلومتری مرکز استان فارس و یکی از شهرستان های جنوبی این استان است.
انتهای پیام/م

نذر اهدای خون در لامرد

برچسب ها: درمان ، اخبار سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.