ارائه خدمات امدادی به ۳۸۲ نفر در تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات امدادی به ۳۸۲ نفر از شهروندان توسط جمعیت هلال احمر استان در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی خدمات امدادی به ۳۸۲ نفر از شهروندان توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل ارائه شده است.

او بیان کرد: ارائه خدمات به این افراد توسط جمعیت هلال احمر استان اردبیل در روز‌های تاسوعا و عاشورا انجام گرفته است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۳۸۰ نفر از شهروندان خدمات کنترل فشارخون و تست قند خون دریافت کرده اند، افزود: ۲ نفر حادثه دیده هم به صورت سرپایی درمان شدند.

معبودی با بیان اینکه در این روز‌ها ۱۳ دستگاه آمبولانس و ۵ خودروی کمک دار پشتیبانی به ارائه خدمات می‌پرداختند، اظهار کرد: ۱۷۹ نیروی عملیاتی در قالب ۱۸ تیم عملیاتی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم خدمات ارائه می‌کردند.

او افزود: با توجه به وظایف محوله سازمان جمعیت هلال احمر این مجموعه در راستای خدمت‌گذاری بیشتر به عزاداران حسینی ایستگاه‌های سلامت و امدادی خود را نقاط مختلف برپا کرده و برای خدمتگذاری بیشتر به مراجعه‌کنندگان از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برد.

انتهای پیام/ح

ارائه خدمات ۱۷۹ نیروی عملیاتی در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.