همکاری سامسونگ با گوگل برای ارائه بهترین تجربه کاربری در گلکسی فولد

شرکت سامسونگ برای ارائه بهترین تجربه هنگام استفاده از نرم‌افزارهای مختلف در گلکسی فولد، با گوگل همکاری کرده است.

همکاری سامسونگ با گوگل برای ارائه بهترین تجربه در گلکسی فولدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  با عرضه گلکسی فولد در کره جنوبی، سامسونگ به کاربران خود قول یک تجربه کاربری یکپارچه را داده است. به همین دلیل سامسونگ اعلام کرد که با توسعه دهندگان اندروید و گوگل برای ارائه یک تجربه‌ فوق‌العاده همکاری می‌کند.

همکاری سامسونگ، گوگل و توسعه دهندگان نرم‌افزارهای اندروید

از زمانی که در سال پیش از صفحه نمایش Infinity Flex توسط سامسونگ رونمایی شد، این غول فناوری همراه با گوگل آزمایشگاه‌هایی برای همکاری با توسعه‌دهندگان دیگر ایجاد کرد. در این آزمایشگاه‌ها نرم‌افزارها و سرویس‌های دیگر شرکت‌ها برای ارائه بهترین تجربه در گوشی گلکسی فولد مورد بررسی قرار می‌گیرند.

علاوه بر همه این موارد، گوگل تغییراتی در نسخه جدید اندروید ایجاد کرده است که موارد بهبود یافته‌ای ارائه می‌دهد. از این موارد می‌توان به قابلیت تغییر اندازه برنامه‌ها، عملکرد multi-resume و شبیه ساز اندروید اشاره کرد. همه این قابلیت‌ها برای ارائه بهترین تجربه در کارکردن با یک دستگاه چند صفحه‌ای، بهبود یافته‌اند.

همکاری سامسونگ با گوگل برای ارائه بهترین تجربه در گلکسی فولد


بیشتر بخوانید: افشای تصاویر و مشخصات دو گوشی جدید سامسونگ توسط TENAA + تصاویر 


بر اساس گفته‌های اخیر سامسونگ، تاکنون صدها نرم‌افزار برای استفاده در گوشی گلکسی فولد بروزسانی شده، بعضی از این نرم‌افزار‌ها شامل سرویس‌هایی از شرکت‌ها مانند آمازون پرایم ویدئو (Amazon Prime Video)، فیسبوک، iHeartMedia، مایکروسافت، اسپاتیفای، توئیتر و VSCO است.

به لطف قابلیت‌های تداوم برنامه (App Continuity) و پنجره فعال (Active Window)، کاربران گلگسی فولد می‌توانند بدون زحمت اضافی کارهایی مانند جست‌و‌جو در اینترنت و تماشا کردن عکس و فیلم را انجام دهند. این گوشی منعطف به کاربر اجازه می‌دهد که از کاور صفحه نمایش به نمایشگر اصلی رفته و به صورت همزمان چند برنامه را اجرا کنید. همه برنامه‌ها و خدمات بهینه شده به همراه سایر نرم‌افزارها منتشر شده‌اند و هم‌اکنون در اکوسیستم اندروید برای گلکسی فولد در گوگل پلی استور و گلکسی استور در دسترس هستند.

درست است که گلکسی فولد تجربه خوبی برای اولین قدم تولید گوشی منعطف برای سامسونگ نبود ولی این مسئله باعث نشده که این شرکت دست از طراحی مدل‌های دیگر دستگاه‌های تاشو خود بکشد. سامسونگ هنوز به ماندن در رقابت بین سازنده‌های گوشی‌های منعطف ایمان دارد و عقیده دارد می‌تواند با طراحی‌های بعدی خود تجربه بد گذشته را از ذهن‌ها پاک کند.

انتهای پیام/

سامسونگ از همکاری خود با گوگل برای بهبود نرم‌افزارهای گلکسی فولد خبر داد

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار