مدیر کل میراث فرهنگی اردبیل:

نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل تشدید می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: به منظور کیفی سازی خدمات، نظارت بر تاسیسات گردشگری اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل در جلسه هم اندیشی با روسای شهرستان های اردبیل با محوریت گردشگری گفت: کیفیت بخشی به خدمات ارائه شده به ویژه از سوی مراکز اقامتی می تواند ماندگاری مسافران را افزایش دهد.

او با اشاره به افزایش سفرها به اردبیل در سال جاری افزود: این مهم در سایه تبلیغ و معرفی جاذبه ها حاصل شده و ضروری است با آموزش و فرهنگ سازی، نظارت بر تاسیسات، بازاریابی و تبلیغات نسبت به افزایش ماندگاری مسافران اقدام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خواستار مشارکت شهرستان ها در نظارت بر مراکز اقامتی شد و گفت: لازم است جهت رونق گردشگری مناطق متناسب با ظرفیت هر منطقه، برنامه های هر شهرستان تا پایان اردیبهشت ماه ارائه شود.

فلاحی افزود: در ادامه معاونت گردشگری با پالایش برنامه ها، برنامه جامعی تدوین کرده و در راستای توسعه گردشگری مناطق با تقویم زمانی مشخص نسبت به اجرای آن اقدام می کند.

او همچنین به ضرورت توسعه بوم گردی در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه واحدهای بوم گردی امروزه از جذابیت خاصی برای گردشگران برخوردار است، لازم است راه اندازی بوم گردی و حمایت از بخش خصوصی با هدف رونق اقتصاد گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

همچنین معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز خواستار توسعه بوم گردی در شهرستان ها مطابق تعهدات هر شهرستان شد.

صغری فرشی به ضرورت ارائه گزارش ماهانه از نظارت بر تاسیسات گردشگری شد و افزود: همچنین انتظار می رود شهرستان ها برنامه های خود تا پایان سال جاری را ارائه کنند.

او همچنین از تشدید نظارت ها بر تاسیسات گردشگری خبر داد و خواستار همکاری روسای شهرستان ها در نظارت و بازرسی بر عملکرد تاسیسات شد.

انتهای پیام/ع

حمایت از بخش خصوصی با هدف رونق اقتصاد گردشگری در اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.