افزایش سفر اتباع آذری به کربلا از مرز بیله سوار

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: پیش بینی می‌شود در اربعین امسال سفر اتباع آذری به کربلا از مرز بیله سوار افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: استان اردبیل همه ساله در پایانه مرزی بیله سوار جهت پذیرایی از زائران آذری موکب دایر می‌کند که به ویژه در سال گذشته با استقبال همراه شد.

او با اشاره به افزایش سفر اتباع آذری به اردبیل در سال جاری اضافه کرد: پیش بینی می‌شود امسال سفر زائران آذری نیز با افزایش همراه شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به خدمات کیفی در موکب پایانه مرزی گفت: در سال جاری معرفی جاذبه‌های گردشگری آیینی با قوت انجام می‌شود.

فلاحی افزود: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آماده مشارکت در برنامه‌های ستاد اربعین بوده و پیشنهاداتی جهت معرفی جاذبه‌های استان نیز طرح شده است.

او تصریح کرد: گردشگری مذهبی یکی از مهمترین حوزه‌های گردشگری این استان محسوب می‌شود که در سال جاری احیای آیین‌ها و جاذبه‌های آن با جدیت مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح

پیش بینی رشد سفر اتباع آذری به همایش اربعین

برچسب ها: اربعین ، اتباع آذری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.