عظیم‌ترین باتری نسل آیفون‌ در iPhone 11 Pro Max

پس از معرفی گوشی‎‌های جدید اپل در شب گذشته، کاربران متوجه شدند که آیفون ۱۱ پرو مکس - iPhone 11 Pro Max دارای باتری با بیشترین ظرفیت در نسل آیفون‌ها است.

بهترین باتری نسل آیفون‌ در iPhone 11 Pro Maxبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در گزارش‌های اخیر دنیای فناوری درباره باتری گوشی‌های جدید آیفون مطالبی منتشر شده است. این مطالب به ما از وجود باتری با بیشترین ظرفیت موجود در یکی از گوشی‌های اپل خبر می‌دهند. خبر‌های جدید ظرفیت تمام باتری‌های این سه گوشی را لو می‌دهند. به نظر می‌رسد اپل دیگر از بهبود سخت‌افزار و سیستم‌عامل خود دست کشیده و این بار تمرکز خود را بیشتر روی بیشتر روشن ماندن گوشی گذاشته است. البته اپل تنها شرکتی نیست که به این فکر افتاده، زیرا سامسونگ و هوآوی نیز دقیقا در حال انجام آن هستند.

طول عمر باتری آیفون‌های تازه معرفی شده

اپل دیروز خانواده جدید خود با نام آیفون ۱۱ را معرفی کرد. این خانواده شامل آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس می‌شود. گوشی اول با داشتن عمر باتری در حدود ۱ ساعت بیشتر نسبت به XR، با قیمت ۶۹۹ دلار که ارزان‌تر از این دستگاه نیز هست، به فروش می‌رسد. این بهترین انتخابی است که اپل در جلوی پای شما قرار داده، البته اگر به زوم بالای دوربین و وضوح بالاتر صفحه نمایش توجه خاصی ندارید.

گوشی آیفون ۱۱ پرو، ۴ ساعت طول عمر بیشتری نسبت به XS دارد. اما در این میان آیفون ۱۱ پرو مکس با داشتن باتری که ۵ ساعت بیشتر از XS مکس دوام می‌آورد، رکورد زده است. این باتری باعث شده است که آیفون ۱۱ پرو مکس با دوام‌ترین باتری تمام گوشی‌های اپل را داشته باشد. البته با وجود قیمت حداقل ۱۰۰۰ دلاری، باید هم این دستگاه چنین ویژگی‌هایی ارائه کند.

عظیم‌ترین باتری نسل آیفون‌ در iPhone 11 Pro Max


بیشتر بخوایند: پوشش کامل مراسم رونمایی از آیفون‌های ۲۰۱۹ اپل + تصاویر 


طبق گزارش‌های منتشر شده، سفارش تولید باتری‌های آیفون ۱۱ به ATL چین داده شده، همان شرکتی که پس از آتش گرفتن باتری‌های Samsung SDI، کار تولید باتری‌های سامسونگ گلکسی نوت ۷ را بر عهده گرفت. گفته می‌شود عمر باتری‌های جدید ۳۱۱۰ میلی‌آمپر است که باعث می‌شود جانشین آیفون XR دارای بزرگترین باتری تک سلولی در آیفون‌ها باشد.

در حالی که این تنها یک افزایش ۵ درصدی نسبت به باتری ۲۹۴۲ میلی‌آمپری آیفون XR است، آیفون ۱۱ همچنین با تراشه A13 همراه می‌شود که با نسل دوم پردازنده‌های ۷ نانومتری ساخته شده‌اند. این پردازنده می‌تواند مصرف باتری را بیشتر از نسخه‌های قبلی کاهش دهد. آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس به ترتیب دارای ظرفیت باتری‌های ۳۱۷۴ و ۳۶۵۰ میلی‌آمپر هستند. این دو هم اکنون دارای بیشترین ظرفیت‌های باتری در بین گوشی‌های ساخته شده توسط اپل هستند.

با وجود این باتری‌های جدید و تراشه‌های A13 اپل، این سه گوشی با یک بار شارژ بیشتر از همه آیفون‌ها روشن می‌مانند. بدین شکل این گوشی‌ها بیشتر از همه آیفون‌ها توانستند در آزمایش دوام باتری، سرپا بمانند.

انتهای پیام/

جدیدترین آیفون دارای بهترین باتری است

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار