سرمربی تیم فوتسال پارس آرا شیراز

ادعایی در لیگ فوتسال بانوان نداریم/ نباید با اشتباهات داوری حق تیمی پایمال شود

برزگر گفت: در ترکیب تیم فوتسال پارس آرا شیراز ستاره یا بازیکن نامداری حضور ندارد که بخواهیم در لیگ برتر ادعا داشته باشیم.

نجمه برزگر سرمربی تیم فوتسال پارس آرا شیراز در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان مقابل تیم همشهری خود یعنی پویندگان صنعت فجر شیراز قرار می‌گیریم. هر چند این بازی حکم دربی را دارد، اما مثل سایر مسابقات لیگ به آن نگاه می‌کنیم. هفته گذشته مقابل تیم رهیاب تهران نتیجه را واگذار کردیم و اکنون درصدد جبران نتیجه در این بازی هستیم.

او تصریح کرد: تیم ما در آخرین لحظات به لیگ برتر اضافه شد به همین دلیل استرس زیادی داشتیم. ابتدا از مسابقات لیگ انصراف داده بودیم و شهرزاد نصیری مسئول امور بانوان سازمان لیگ ما را از جدول کنار گذاشته بود. قرار بود دوباره جلسه قرعه کشی برگزار شود، اما به لیگ بازگشتیم.

بهترین عملکردمان را در مسابقات ارائه دهیم

برزگر افزود: بازیکن نامدار یا ستاره‌ای در ترکیب تیم ما وجود ندارد. از بازیکنان جوان و بومی شیراز استفاده می‌کنیم. میانگین سنی تیم ما ۲۲ سال است و یکی از جوان‌ترین بازیکنانمان متولد ۷۹ است. شاید با این بازیکنان نتیجه‌ای نگیریم، اما این دختران برای آینده و حضور در تیم ملی کشورمان آماده می‌شوند.


بیشتر بخوانید: پاکدل: بانوان ملی پوش از حضور در لیگ برتر دل‌سرد شده‌اند


سطح بازی‌های لیگ نسبت به سال گذشته بهتر شده است

سرمربی تیم پارس آرا شیراز گفت: سطح بازی‌های لیگ بانوان نسبت به سال‌های پیش بهتر شده است. نتایج بازی‌ها قابل پیش بینی نیست و تیم‌ها در یک سطح بازی می‌کنند. نمی‌شود گفت که چه تیمی قهرمان می‌شود یا کدام یک از تیم‌ها به مرحله پلی آف صعود می‌کنند.

نباید حق تیم‌ها به دلیل اشتباه داوری پایمال شود

برزگر تصریح کرد: هر چند سطح رقابت‌ها و نظم برگزاری مسابقات بهتر شده است، اما وضع داوری‌ها ناراحت کننده است. تمام تیم‌ها برای حضور در لیگ با توجه به مشکلات اقتصادی جامعه هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شوند، اما به راحتی با اشتباه داور تلاش یک مجموعه نابود می‌شود به غیر از برخی از داوران سایر آن‌ها عملکرد خوبی ندارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار