اخبارحوادث استان مرکزی در ۲۰ شهریور ماه ۹۸؛

تغذیه‌های مشکل دار / یک کامیون تخمه قاچاق / ۳ کشته و مجروح در تصادف /برادران قاچاقچی به پایتخت نرسیدند/ سارقان منزل سابقه دار / اصناف متخلف

مهم‌ترین حوادث امروز، ۲۰ شهریور ماه استان مرکزی سال ۹۸ را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مهم‌ترین  اخبار حوادث امروز ۲۰ شهریور ماه سال ۹۸ استان مرکزی به شرح زیر است:

تغذیه‌های مشکل دار

سرهنگ محمود خلجی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از کشف سس‌های تاریخ مصرف گذشته در اراک خبرداد.

سرهنگ خلجی افزود: در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در اراک تعدادی سس کچاب و مایونز تاریخ مصرف گذشته از یک انبار مواد غذایی کشف شد.

او اضافه کرد: همچنین در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در اراک مقادیری زیتون و شکلات تاریخ مصرف گذشته از ۲ فروشگاه در این شهرستان کشف شد.

یک کامیون تخمه قاچاق

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن تخم خارجی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد.

سرهنگ مفخمی افزود: مأموران در بازرسی از کامیون موردنظر ۱۰ تن تخمه خارجی قاچاق فاقد مدارک معتبر گمرکی که با نظریه کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ۳ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است را کشف و راننده این خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

۳ کشته و مجروح در تصادف

روز گذشته در حدود ساعت ۹ و ۳۸ دقیقه بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در محور روستای "شهراب" به "دارستان" در شهرستان تفرش راننده و یکی از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و یکی از سرنشینان مجروح و توسط نیرو‌های امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

در بررسی کارشناسان پلیس راه علت این سانحه عدم توجه به جلو از سوی راننده خودرو اعلام شده است.

برادران قاچاقچی به پایتخت نرسیدند

سرهنگ احمدرضا چگنی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: برادران قاچاقچی در عملیات مشترک پلیسی دستگیر شدند.

سرهنگ چگنی افزود: دو برادری که در حال جابجایی مقدار ۲۴ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک از استان‌های جنوبی به مرکز کشور بودند در عملیات مشترک پلیس استان‌های مرکزی و چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند.

سارقان منزل سابقه دار

سرهنگ پرویز اسدی فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه دو سارق سابقه‌دار دستگیر و به ۳ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کردند.

اصناف متخلف

سرهنگ "هادی افراسیابی" جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خمین با اشاره به تذکر به ۵۰ واحد صنفی متخلف از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان گفت: در اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ۶ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.