تماشا کنید؛

انتشار ویدئو معرفی سه محصول جدید اپل + فیلم

پس از رونمایی محصولات اپل در شب گذشته، این شرکت سه ویدئو از محصولات جدیدش در فضای مجازی منتشر کرده است.

انتشار ویدئو معرفی سه محصول جدید اپل +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از گذشت یک روز از مراسم رونمایی از محصولات اپل، تمام اطلاعات مورد نیاز درباره دستگاه‌های این شرکت منتشر شده و حال نگاهی دقیق به پرچمداران بعدی آیفون خواهیم داشت، اپل فیلم جدیدی از محصولات خود برای کسانی که در این رویداد حضور داشتند و آن‌هایی که پخش زنده را دنبال می‌کردند، منتشر کرده است.

باید گفت در سری جدید آیفون، آیفون ۱۱ با آیفون XR جا به جا شده و نکته جالب این است که این دستگاه جدید دارای قیمت پایین‌تری نسبت به نسل پیشین خود است. قیمت آیفون ۱۱ از ۶۹۹ دلار شروع می‌شود. این در حالی است که اپل برای جانشینی آیفون XS و XS مکس دو گوشی آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس را معرفی کرده است.

فیلم‌های معرفی منتشر شده از سه محصول اپل

ویدئو منتشر شده از آیفون ۱۱ با نشان دادن دوربین دوگانه در پشت این دستگاه شروع می‌شود. این دوربین دارای یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی است که با یک لنز اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. در ادامه، این ویدئو ضد آب بودن این گوشی حتی در عمق ۲ متری را به رخ می‌کشد.

حتی این ویدئو تبلیغاتی کوتاه از واژه جدید solies برای فیلم‌های سلفی در حالت آهسته (Selfie+slo-mo) استفاده کرده است. علاوه بر این‌ها ویژگی‌ها و مشخصات دیگری نیز در این ویدئو دیده می‌شوند که از آن‌ها می‌توان به سنسور تشخیص چهره سریع‌تر، تراشه A13 بایونیک SoC، حالت شب (که عکس‌هایی کاملاً با کیفیت در محیط‌های کم نور می‌گیرد) و "دوام باتری در تمام روز" اشاره کرد.

ویدئو آیفون ۱۱ پرو بیشتر در بخش کیفیت مواد و فرایند ساخت در این تلفن عمیق شده است. اپل ادعا می‌کند که سری پرو را می‌توان تا ۱۳ فوت در آب فرو برد و پس از ۳۰ دقیقه سالم تحویل گرفت. این ویدئو می‌گوید که تراشه A13 بایونیک استفاده شده در آیفون ۱۱ پرو دارای ۸.۵ میلیارد ترانزیستور است. پس از این موارد نوبت به دوربین سه‌گانه آن می‌رسد که شامل یک دوربین اصلی، یک لنز اولترا واید و یک لنز تله فوتو می‌شود. اکنون در این گوشی می‌توان با سری ۶۰ فریم بر ثانیه فیلم 4K ضبط کرد.

ویدئو معرفی سری ۵ ساعت هوشمند اطلاعات جالبی از آن منتشر می‌کند. از آن‌ها می‌توان به صفحه نمایش همیشه روشن، کنترل دستگا‌ه‌های هوشمند، تعویض موسیقی و کار‌های زیادی که انجام می‌دهد، اشاره کرد.

انتهای پیام/

سه محصول جدید اپل با ویدئویی رسمی به جهانیان معرفی شدند

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۲ بهمن ۱۳۹۹
انابلا ترسناک
آخرین اخبار