جابجایی زائران اربعین حسینی از ۱۷ مهرماه در اردبیل آغاز می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:طرح ویژه ارائه خدمات راهداری به زائران اربعین حسینی در اردبیل از ۱۷ مهر ماه شروع خواهد شد.

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر  امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این طرح از ۱۷ مهر تا ۳ آبان ماه اجرا خواهد شد، گفت: براساس شیوه نامه اجرایی اربعین حسینی سال ۹۸ وضعیت مراکز خدماتی رفاهی بین راهی بررسی، بازدید از پایانه‌های مسافری عمومی جهت رفع نقایص احتمالی تا روز اجرای طرح و جهت افزایش ارتقای سطح خدمات به زائران نظارت ویژه‌ای برعملکرد مدیران فنی شرکت‌ها انجام خواهد شد.

او اطلاع رسانی به زائران، آماده بکار نگه داشتن کلیه تجهیزات حمل ونقل هوشمند جاده‌ای، انجام بازدید‌های دوره‌ای از شرکت‌های حمل ونقل، بررسی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ناوگان‌های اتوبوس در طول مسیر را از موارد الزامی شیوه نامه اجرایی اربعین سال ۹۸ عنوان کرد و افزود: در قالب طرح ارائه خدمات راهداری به زائران گشت‌های نظارتی مشترک با پلیس راه در مسیر برقرار و در حین سفر نظارت‌های لازم انجام می‌شود.

مسئول کمیته حمل ونقل ستاد اربعین حسینی استان اردبیل از کنترل ویژه بر رانندگان و عملکرد آن‌ها توسط سامانه سپهتن خبر داد و تصریح کرد: به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران در زمان انسداد مقطعی راه‌ها اطلاع رسانی بموقع به شرکت‌های حمل ونقل بار و مسافر در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی انجام خواهد شد.

رحمتی از مردم خواست هرگونه شکایت خود را از طریق سامانه ۱۴۱ به اداره کل راهداری اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ به تخلفات مطرح شده در سریعترین زمان رسیدگی شود.

انتهای پیام/ح

آمادگی اداره کل راهداری اردبیل برای جابجایی زائران اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.