دستگیری سارقان پرسه زن شهرک ولیعصر

رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر از دستگیری ۲ سارق زورگیر در پرسه زنی شبانه و کشف ۱۵ دستگاه گوشی سرقتی خبر داد.

دستگیری سارقان پرسه زن شهرک ولیعصربه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین عادلی رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر اظهار کرد: ساعت سه بامداد روز هفدهم شهریورماه ماموران گشت کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر هنگام گشت زنی در خیابان ایثار متوحه پرسه زنی موتور سواری شدند و مدتی راکب موتورسیکلت را تحت مراقبت قرار می‌دهند.


بیشتر بخوانید؛ دستگیری سازنده درگاه‌های جعلی بانکی در فضای مجازی 


این مقام انتظامی با اشاره به استعلام پلاک انتظامی موتورسیکلت، گفت: در پاسخ استعلام گیری مشخص شد که موتورسیکلت سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.
 
وی بیان داشت: با مشخص شدن سرقتی بودن موتورسیکلت ماموران به تعقیب موتورسوار پرداختند که در تعقیب و گریز صورت گرفته راکب موتورسیکلت وارد منزلی که در آن باز بود، شد.
 
سرهنگ عادلی افزود: با هماهنگی مقام قضائی گشت انتظامی وارد ساختمان شده و علاوه بر موتورسوار، فرد دیگری که در حال استعمال مواد مخدر بود، دستگیر کردند.
 
رئیس کلانتری شهر ولیعصر عنوان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۱۵ دستگاه گوشی سرقتی، تعدادی ضبط، باند و ۱۰ قبضه سلاح سرد و ... کشف شد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شدند، اضافه کرد: هر ۲ متهم در بازجوئی اولیه به زورگیری و سرقت اموال کشف شده در ۱۰ روز اخیر اعتراف کردند.
 
کلانتر محله شهرک ولیعصر با بیان اینکه هر ۲ متهم به استعمال مواد مخدر اعتیاد دارند، گفت: هر ۲ متهم پس از تحقیقات تکمیلی به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

سارقان  شهرک ولیعصر دستگیر شدند

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار