نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد+ مدارک ثبت نام

رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی روی پایگاه سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.

پذیرش ۳۳۶ نفر در آزمون دستیاری دندانپزشکیآبتین حیدرزاده، رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه نتیجه سی و سومین دوره آزمون ورودی پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی اعلام شد، گفت: نتایج امروز روی پایگاه سنجش آموزش پزشکی قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه تعداد پذیرفته شدگان در آزمون دستیاری تخصصی دندانپزشکی گفت: در این آزمون  یک هزار و ۶۲۵ نفر شرکت کردند و ۵۴۶ نفر مجاز به انتخاب رشته محل و ۳۳۶ نفر در نهایت پذیرفته شده‌اند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: پذیرفته شدگان در سی و سومین دوره آزمون ورودی پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی برای ثبت نام بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی از کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را در تاریخ تعیین شده به دانشگاه پذیرفته شده تحویل دهند.

حیدرزاده افزود: زمان ثبت نام در سامانه اینترنتی دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه‌های محلی قبولی باید به سامانه اینترنتی مراجعه کنند.

رئیس سنجش آموزش پزشکی بیان کرد: برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل شده بودند، کارنامه نهایی صادر شده است تا داوطلبان جایگاه خود را در رشته محل‌های انتخابی در مقایسه با سایر داوطلبانی را که آن رشته محل را انتخاب کرده‌اند نشان دهند.

او تصریح کرد:‌ پذیرفته شدگان سهمیه عمومی مناطق محروم هنگام ثبت نام موظف به تعهد محضری به دانشگاه پذیرفته شده هستند و کسانی که با تعهد خاص بومی پذیرفته شده‌اند این موضوع در کارنامه آن‌ها درج شده است.

حیدرزاده یادآوری کرد: ‌مراجعه و ثبت نام نکردن در موعد مقرر دانشگاه پذیرفته شده به منزله انصراف محسوب می‌شود و اعتراض در این زمینه پذیرفتنی نیست؛ پذیرفته شدگانی که پس از ثبت نام انصراف دهند یا برای ثبت نام مراجعه نکنند مطابق با مقررات مندرج در دفترچه راهنما با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی با اشاره به پذیرش با سهمیه درسی و سومین دوره آزمون ورودی پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی گفت: یکی از شرایط پذیرش در سهمیه‌ها کسب نمره حد نصابی بوده که قانون تعیین کرده است در صورتی که داوطلبان سهمیه‌ها حد نصاب لازم را کسب نکرده باشند، شرایط پذیرش در سهمیه را ندارند؛ همچنین ممکن است نفرات بالاتر آن سهمیه با نمره بیشتر ظرفیت را پر کرده باشند و داوطلب با وجود اینکه نمره لازم را کسب کرده اما پذیرفته نشده است.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام:

۶ قطعه عکس ۳ در ۴ جدید
اصل و کپی تمامی صفحات شناسنامه
اصل و کپی پشت و روی کارت ملی
اصل و کپی دانشنامه دندان پزشکی عمومی
اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای آقایان
مدرک وضعیت طرح نیروی انسانی
گواهی اشتغال به کار ویژه استفاده کنندگان از سهمیه استانی
آخرین حکم کارگزینی ویژه استخدام شدگان در وزارتخانه‌ها،‌نهادها و سازمان‌ها
اصل و کپی مدارک نشان دهنده وضعیت بومی
اصل و کپی گواهی مربوط به کادر نیروهای مسلح ویژه استخدام شدگان در نیروهای مسلح
پاسخ به سوالات دانشجویی را اینجا بخوانید
در صورتی که پس از بررسی مدارک دانشگاه آن‌ها را تأیید نکند از ادامه تحصیل فرد جلوگیری می‌شود و داوطلب به هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

پذیرش ۳۳۶ نفر در آزمون دستیاری دندانپزشکی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار