دستگیری ۹۰ سارق در طرح ضربتی/جاسازی ۸۶ کیلو مواد مخدر در طاق‌های ایزوگام/دستبند پلیس بر دستان ۱۱ اراذل و اوباش

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۰ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۲۰ شهریورماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف پژو ۴۰۵ با ۸۹ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقیف یک خودرو پژو ۴۰۵ و کشف ۸۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک در بازرسی از آن خبر داد.

سرهنگ عبدالله خسروانی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی اقدامات تخصصی، از فعالیت قاچاقچیان در یکی از محور‌های ورودی شهر شیراز مطلع شدند.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، ماموران محل تردد خودرو متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و به مکان مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ خسروانی با بیان اینکه ماموران با سرعت عمل و تدبیر مناسب موفق شدند خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را در یک عملیات ضربتی توقیف کنند، گفت: در بازرسی از این خودرو، میزان ۸۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

اعتراف سارق به ۱۱ فقره سرقت خودرو

جانشین پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت خودرو پراید از وی خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو پراید در شهرستان شیراز، پس از ارجاع و وصول پرونده‌ها به پلیس آگاهی، مراتب به صورت ویژه در دستور کارکارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، در این خصوص مخفیگاه یک متهم شناسایی و با تلاش مأموران انتظامی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی انتقال شد، افزود: در تحقیقات تکمیلی، این متهم به ۱۱ فقره سرقت خودرو پراید در سطح شهرستان شیراز اعتراف کرد.

سرهنگ حبیبی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، خاطر نشان کرد: شهروندان حتی الامکان خودرو خود را در پارکینگ‌های عمومی پارک کرده و از پارک نمودن اتومبیل خود در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری کنند.

کشف ۵۷ کیلو تریاک در بازرسی از ۲ خودرو

فرمانده انتظامی داراب گفت: با تلاش مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "قلاتویه"، ۲ دستگاه خودرو توقیف و در بازرسی از آن‌ها ۵۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ علیرضا نوشاد گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "قلاتویه"، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک خودرو وانت پراید مظنون و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ نوشاد گفت: همچنین در یک عملیات دیگر، مأموران انتظامی یک دستگاه خودرو پراید را متوقف و در بازرسی از آن ۹ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داراب با بیان اینکه در این دو عملیات، ۳ قاچاقچی دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند، تأکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

دستبند پلیس بر دستان ۱۱ اراذل و اوباش

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری ۱۱ اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت افراد مخل نظم و امنیت در برخی از محله‌های شهر شیراز، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اینکه اقدامات مجرمانه این افراد علاوه بر اخلال در نظم عمومی سبب نارضایتی اهالی و ساکنان این محله‌ها شده بود، با انجام اقامات اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه این افراد مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: با هماهنگی مرجع قضایی، مأموران به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات ضربتی ۱۱ متهم را دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به مقر پلیس انتقال دادند.

سرهنگ شجاعی بیان کرد: پلیس با افرادی که بخواهند تحت هر عنوانی اقدام به برهم زدن نظم عمومی جامعه کنند، برخورد قانونی خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده اقدامات اینگونه افراد، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.

جاسازی ۸۶ کیلو مواد مخدر در طاق‌های ایزوگام

فرمانده انتظامی خرم بید از کشف ۸۶ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و حشیش در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار گفت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید "جنتی فر" این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه کامیون حامل بار ایزوگام مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۷۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و ۱۴ کیلو و ۱۰۰ گرم حشیش که به صورت ماهرانه‌ای در طاق‌های ایزوگام جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم بید افزود: در این خصوص یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

دستگیری ۹۰ سارق در طرح ضربتی پلیس شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از اجرای طرح ضربتی و عملیاتی این فرماندهی در ۲ هفته گذشته خبر داد و گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۹۰ سارق در کلانشهر شیراز دستگیر شدند.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران انتظامی شهرستان شیراز نقاط آلوده و جرم خیز را شناسایی و موضوع دستگیری سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: با اجرای این طرح در دو هفته گذشته، ۹۰ سارق شناسایی و دستگیر شدند که در بازجویی‌های تخصصی پلیس در مجموع به ۲۳۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به صورت مستمر در سطح شهرستان شیراز ادامه خواهد داشت و با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی صورت خواهد گرفت.
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار